« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹
سرپرست پليس امنيت عمومي استان کهگيلويه و بويراحمد از متلاشي شدن باند 9 نفره اي که با ايجاد تصادفات ساختگي از يکي از شرکت هاي بيمه 760 ميليون ريال خسارت گرفته بودند، خبر داد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

سرهنگ "علي کاشاني" در مصاحبه با پايگاه خبري پليس، گفت: در پي دريافت خبري مبني بر وقوع تصادفات صوري در سطح شهرستان گچساران؛ موضوع در دستور کار مأموران پليس امنيت عمومي استان قرار گرفت.

وي ادامه داد: در تحقيقات مأموران، مشخص شد باندي هشت نفره تعدادي از شهروندان را اغفال و پس از ايجاد تصادفات ساختگي با همکاري يک پزشک اقدام به ايجاد جراحات و شکستگي در نقاط مختلف بدن آنها مي کردند.

کاشاني گفت: متهمان پس از ايجاد ضرب و جرح هاي ساختگي که با مواد بي حس کننده انجام مي شد، افراد مجروح را در شب به نقاط معيني انتقال داده و ضمن ايجاد تصادفي صوري با يک دستگاه خودرو و يک دستگاه موتورسيکلت، بلافاصله با پليس راهنمايي و رانندگي و اورژانس 115 تماس مي گرفتند و پليس ضمن مراجعه به صحنه تصادف مبادرت به تنظيم کروکي صحنه مي کرد و متعاقب آن اقدام به تشکيل پرونده براي فرد يا افراد مجروح و معرفي به پزشکي قانوني و دادسرا مي شد.

وي عنوان کرد: در بررسي ها مشخص شد متخلفان از اين طريق بيش از 760ميليون ريال از يکي از شرکت هاي بيمه کلاهبرداري کرده اند و درصدد دست يابي به 480 ميليون ريال ديگر نيز بودند که با تلاش هاي شبانه روزي پليس شناسايي و تا کنون پنج نفرشان دستگير شده اند.

سرپرست پليس امنيت عمومي استان کهگيلويه و بويراحمد در پايان خاطر نشان کرد: دستگيرشدگان پس از تحويل به مرجع قضائي، راهي زندان شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: