« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
اوای دنا-رئيس حوزه هنري کهگيلويه و بويراحمد گفت: امثال شهيد «هدايت‌الله طيب» هنوز به خوبي معرفي نشده‌اند و دستگاه‌هاي فرهنگي در طول 30سال گذشته در اين زمينه کوتاهي کرده‌اند.رضا پارسيان‌نژاد كه روز گذشته در مراسم رونمايي از تمبر و فيلم مستند شهيد «هدايت‌الله طيب» در ياسوج سخن مي‌گفت، افزود: امروز سينماي «هاليوود» به ساخت شخصيت‌هاي خيالي براي الگوسازي مي‌پردازد اما ما با اين همه قهرمانان حقيقي که داريم هنوز کار زيادي نکرده‌ايم.وي بر الگوسازي از قهرمانان دفاع مقدس براي نسل جوان تاکيد و اظهار کرد: بايد گفت که شهيد هدايت‌الله طيب به عنوان شهيد چمران جنوب ايران است و زهد شهيد چمران را داشت.پارسيان‌نژاد همچنين از در دست تدوين بودن چندين کتاب در حوزه دفاع مقدس خبر داد و ابراز کرد: يکي از اين کتاب‌ها خاطرات "عزيز قلي کافياني" رزمنده است که در دوران جنگ، 76 تانک دشمن را منهدم کرده بود.در اين مراسم از خانواده و يکي از همرزمان شهيد طيب تجليل شد.شهيد هدايت‌الله طيب از موسسان انجمن اسلامي دانشجويان آمريکا بود که در اوايل آغاز جنگ به کشور بازگشت و در «عمليات فتح‌المبين» به شهادت رسيد.هدايت الله طيب، متولد سال 1333هجري شمسي، در قريه تنگه‌بر سفيد از توابع بخش لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد. اوای دنا در اولین فرصت اقدام به انتشار زندگینامه این اسوه علم و شهادت خواهد نمود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
سيد جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
0
با سلام خدمت شما بزرگواران .
اولاً شهيد هدايت الله طيب متولد (( روستاي موگر)) ميباشد. ثانياً از توابع (( بخش سوق )) ميابشد .سعي كنيد آمار دقيق بگيريد و بعد اطلاع رساني كنيد . باتشكر

پاسخ اوای دنا:در پاسخ به جناب سید جلال ضمن ابراز ارادت و احترام به ایشان باید عرض کنیم که روستای موگر از توابع بخش لنده می باشد و اطلاعات ما در این خصوص دقیق و مستند می باشد.
رضا وحدانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
0
در پاسخ به جناب سید جلال باید عرض شود که ما تا الان چیزی بعنوان بخش سوق ندیده ایم ظاهرا در بالای تابلوی بخشداری مستقر در سوق نوشته شده است بخش مرکزی و بخشدار آنجا هم بخشدار بخش مرگزی است و البته از فرزندان شهرستان لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: