« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
قرارگاه دانشجویی، مطالعاتی و فرهنگی شهید طیب با حمایت و پشتیبانی سازمان بسیج دانشجویی استان در یاسوج راه اندازی شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از یاسوج، صبح امروز در مراسمی، قرارگاه دانشجویی شهید هدایت الله طیب در بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.

مسئول قرارگاه شهید طیب در مراسم آغاز به کار این مرکز گفت: قرارگاه دانشجویی، مطالعاتی و فرهنگی شهید طیب با همکاری جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه های مختلف استان و با حمایت و پشتیبانی سازمان بسیج دانشجویی استان در یاسوج راه اندازی شد.


بهنام ترکمان افزود: رونق و احیای فعالیت های فرهنگی اندیشه محور، احیای فعالیت های مطالعاتی و علمی در فضای دانشجویی و دانشگاهی علی الخصوص در حوزه های علوم انسانی به صورت گروهی و تخصصی و هدایت دانشجویان به سمت فعالیت های هدفمند و با مطالعه، از جمله مهم ترین اهداف راه اندازی این قرارگاه به شمار میروند.


وی دانشجوی شهید هدایت الله طیب را الگوی مناسبی برای دانشجویان استان دانست و گفت: شهید طیب به عنوان دانشجوی نمونه ای که با نیت خدمت به ملت و مبارزه با رژیم شاه و استکبار آمریکا، به آمریکا رفت تا در بیخ گوششان از علوم و فنون علمی روز بهره گرفته و برای خدمت به ملت و کشورش باز گردد، توصیه های جالب توجهی به دانشجویان و جوانان منطقه دارند که قابل تامل و عملیاتی کردن می باشند.


ترکمان افزود: این دانشجوی شهید در بخشی از وصیت نامه خود، جوانان را به داشتن استقلال فکری توصیه می کنند و امروز لازمه استقلال فکری، داشتن مطالعه و آگاهی هدفمند، منسجم و منظم است.


وی به قرارگاه شهید طیب اشاره کرد و گفت: شروع به کار این قرارگاه نوید بخش آغاز فعالیت های دانشجویی در راستای بصیرت افزایی، روشنگری و احیای آرمانهای فراموش و یا کم رنگ شده انقلاب اسلامی می باشد که به دنبال آن استقلال فکری و عملی دانشجویان را به دنبال خواهد داشت.


این فعال دانشجویی افزود: با تشکیل کارگروه های تخصصی و راهبردی در زمینه های سیاسی، فرهنگی، هنری و رسانه ای سعی داریم مطالعات و مطالبات دانشجویی را به سمت مسائل روز و مورد نیاز جامعه سوق دهیم.


 وی راه اندازی گروه های مطالعاتی و برپایی کارگاه های تخصصی در رشته های مختلف را از برنامه های دیگر این قرارگاه در آینده نزدیک عنوان کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین