« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
رئيس سازمان جهاد كشاورزی كهگيلويه و بويراحمد از تدوين سند توسعه و نقشه راه چهار ساله کشاورزی استان و همچنین اشتغالزایی ۳۵۰نفر در دهه فجر خبر داد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر گوهرگانی صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:‌ برنامه و افق چهار ساله بخش‌های مختلف كشاورزی با در نظر گرفتن سال ۹۲ به عنوان سال پایه تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: هر اقدامی كه در بخش كشاورزی انجام می‌ شود بر اساس هدف‌گذاری و جهت‌گیری این برنامه است.

گوهرگانی بیان كرد:‌ هدف اصلی برنامه چهار ساله سازمان جهاد كشاورزی خودكفایی این استان در تأمین نیازهای غذایی است و امیدواریم در پایان برنامه چهار ساله این مهم محقق شده و این استان برای تأمین غذای شهروندانش به هیچ استان دیگری نیازمند و وابسته نباشد.

رئیس سازمان جهاد كشاورزی استان به روند روبه پیشرفت سیمای كشاورزی این استان اشاره کرد و گفت:‌ مانند سنوات گذشته و عملكرد گذشتگان، كارهای بسیار خوبی در این یك‌سال انجام شده است كه ماحصل آن در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسیدند.

گوهرگانی همچنین به رضایت استاندار كهگیلویه و بویراحمد از عملكرد این سازمان در دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت:‌ از۵۰ میلیارد تومانی كه از منابع مختلف مالی در بخش كشاورزی قابل جذب بودند،۲۳ میلیارد تومان آن در قالب ۵۴ پروژه مهم جذب و هزینه شده است.

این مسئول بیان داشت:‌ این اعتبارات شامل ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ملی، ماده ۱۸ و دو درصد نفت و ۱۸ میلیارد تومان نیز از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بوده كه بر این اساس طرح‌های مختلفی در زیربخش‌های مختلف كشاورزی تعریف شده است.

وی بخشی از اعتبارات را مربوط به اعتبارات آبیاری تحت فشار دانست و گفت:‌ در سر جمع ۵۰ میلیارد تومان در بخش كشاورزی بر اساس عدالت، ظرفیت‌های هر منطقه، سیاست‌گذاری‌های كلان مسئولان و پیشرفت فیزیكی طرح‌های قبلی هزینه شده و یا در حال هزینه شدن است.

گوهرگانی، مجتمع پرورش ماهی قلات، مجتمع دامپروری ناصرآباد، گلخانه‌ها، تسطیح اراضی، شبكه‌های آبیاری و زهكشی، خطوط انتقال آب، احداث كانال و ۲ سد خاكی را بخشی از پروژه‌های مهمی عنوان کرد كه این اعتبارات در آن‌ها هزینه شده است.

وی یادآور شد: در دهه فجر امسال ۹۳ طرح‌ بسیار خوبی در شهرستان‌های مختلف استان در زمینه‌های آبیاری تحت‌فشار، كانال آبیاری، پرورش بلدرچین، بوقلمون، مرغ‌گوشتی، كارخانه تولید خوراك دام و طیور، احداث باغات، خطوط انتقال آب، انجام شده كه موجب اشتغال‌زایی پایدار و واقعی برای ۳۵۰ نفر شده است.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بازنشسته جهاد کشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
0
بسمه تعالی
آقای استاندار با سلام،
با 100نفر بازنشسته بدون پاداش و بدون پرداخت پاداش مرخصی کارکنان جهاد کشاورزی در اسرع وقت کاری بکنید . گفتند با همت یکی از نمایندگان استان مبلغی به این کار اختصاص داده شده و این کارکنان هم چشم به راهند . چه کار می خواهید بکنید ؟ ما مواظب آن مبلغ هستیم . نکند استانداری بخواهد از سر و ته آن بزند ؟ ابهام کجای کار است ؟ این آقایان که زندگی وجوانی و عمر خود را پای انقلاب و سازندگی و .. کشور گذاشَتند آیا برای شما از کارخانه شن وماسه واجب تر نیستند ؟ این عزیزان بدون هیچ گونه کمکی که هیچ هیچ ؟ هیچ َََََگونه تشویقی که هیچ ؟اکنون از حقوق حقه خودشان هم محروم هستند . چرا زودتر پول آماده آنها را پرداخت نمی کنید ؟ چرا امروز وفردا میکنید ؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: