« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۷۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۱
شهدا بیشترین آبرو را پیش خدا دارند آنها هم معجزه میکنند و هم شفاعت می دهند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان لنده در مراسم یادواره شهدای روستای مونه در شهرستان لنده گفت:اسلام دین منطق و استدلال است که بشر را به صلح و صفا و تعاون و برادری دعوت میکند وبا هرگونه تفرقه افکنی و جداسازی انسان ها مبارزه میکند ومسلمانان را دعوت به وحدت میکند. احکام آن برای سعادت وسلامت دنیا وآخرت بشر هست.

حجت الاسلام الهی نیا افزود:دین اسلام کامل ترین دین از طرف خداوند به وسیله بزرگ ترین وعزیزترین پیامبر اسلام خاتم پیامبران در قالب بزرگ ترین کتاب قانون الهی قرآن کریم برای هدایت بشر آمده است که عمل به هر حکمی از این احکام قرب و منزلت و جایگاه انسان را پیش خدا بالا میبرد وباعث جلب رضایت پروردگار میشود وبا عمل به همین احکام الهی تکلیف بهشت رفتن یا جهنم رفتن انسان مشخص میشود.
یکی از این احکام جهاد در راه خدا یعنی  زنده نگهداشتن همین دین و همین احکام است که برای آن درجات متعالی در نظر گرفته شد و مخصوصا بزرگ ترین درجه انسانی و جلب رضایت پروردگار برای کسانی هست که در این راه شهید میشوند که خداوند متعال می فرمایند:آنان که در راه خدا کشته میشوند ، را مرده نپنداریم بلکه آنان زنده اند که شهید وکلمات هم خانواده آن 160 باردر قرآن ذکر شده است.پس شهادت فنا شدن انسان برای نیل به سرچشمه نور ونزدیک شدن به هستی مطلق است.                                                                               
وی در ادامه با بیان اهمیت شهید و شهادت گفت: شهادت مرگی از راه کشته شدن است که شهید آگاهانه وبه خاطر هدف مقدس وبه تعبیر قرآن فی سبیل الله انتخاب میکند.شهیدان انسان های مومن وفداکاری بودند که برای دفاع از کشور وملت ودین در برابر متجاوزان به این سرزمین جان خودرا درکف دست گرفته وبانام ویاد خدا به میدان نبرد قدم نهادند.
شهید جانش را فروخته در مقابل بهشت ورضای الهی را گرفته.شهادت مرگ انسان های زیرک و هوشیاروبصیر است که نمی گذارند این جان،مفت از دستشان برود.
شهادت هدیه ای است از جانب خدای تبارک وتعالی برای کسانی که لایق باشند.شهدا بیشترین آبرو را پیش خدا دارند. هم معجزه میکنند وهم شفاعت میکنند.شهدا اولیای خاص خداوند هستند این چیزی که شمادر این روستا از شهید ملایی دیدید چیز عجیبی نیست یک چیز جرئی هست.
امام جمعه موقت لنده خاطر نشان کرد:شهدا محدود به زمان یا مکان خاصی نیستند پس نمی توان گفت با گذشت زمان شهدا فراموش خواهند شد.
حجت الاسلام الهی نیا تصریح کرد:شهدا مربوط به خانوادهای خود تنها نیستند بلکه متعلق به همه ملتند شهدا برای خاک شهادت را انتخاب نکردند بلکه به فرمان امام راحل برای نابودی حاکمیت ظالم جان خود را فدا کردند.
پس یاد و خاطره شهدا و فرهنگ شهادت همیشه زنده خواهد ماند و ما باید به فرمان شهدا و مطابق وصیت نامه ساسی الهی حضرت امام  در را اعتلای ایران اسلا میمان از هیچ کوشش دریغ  نورزیم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۴
1
0
آقای عالم
شاید شما نمدانید که معجزه فقط مخصوص پیامبران است نه حتی امامان معصوم....
لطفا از حوا حلیم در دیگ نیفتید
شهدا عند ربهم یرزقونند... همین کلام الهی برایشان کافی است...
پاسخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
0
1
وقتی این نظر را دیدم بررسی کردم دیدم در صدها نوشته و دستخط از معجزات شهدا نوشتند از جمله تیتر زیر :
معجزه شهدا درشب های قدر ماه مبارک رمضان
20
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
0
شادی روح شهدا و امام شهدا صلوات
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: