« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com: مجيد محنايي، با بيان اين مطلب، افزود: با هدف افزايش رضايت شهروندان و جلب اعتماد آن ها، بهبود کيفيت خدمات به مردم ، کاهش مراجعه حضوري به دستگاه اجرايي براي دريافت خدمت و نيز افزايش دسترس پذيري و امکان ارايه اطلاعات و خدمات به حداکثر جامعه از جمله استفاده کنندگان، دستگاه هاي قابل حمل نظير تلفن همراه، کم توانان و ... دستور العمل مذکور تهيه و ابلاغ شده است. وي، تأکيد کرد: تارنماي دستگاه هاي اجرايي بايستي به ميز خدمت مجهز باشدتا در مواقع عادي در ساعات اداري پاسخگوي سؤالات شهروندان باشد و در زمان هاي اوج کار به صورت 24* 7 پاسخگويي به مراجعين صورت پذيرد. محنايي، گفت: خدمات دولت بايد در 14 خوشه صنعت و تجارت، سلامت و بهداشت، امور بين الملل، امور داخلي کشور، فرهنگي و اجتماعي، انرژي، محيط زيست، منابع طبيعي و کشاورزي، رفاه و تأمين اجتماعي، امور حقوقي قضائي، اقتصادي و مالي، امنيت و مديريت بحران، ارتباطات و اطلاعات، حمل و نقل و شهرسازي و آموزش و پرورش دسته بندي شوند و ليست آنها در صفحه خدمات در اختيار کاربر قرار گيرد. وي، افزود: علاوه بر ليست عنوان خدمات مي بايست اطلاعات مربوط به خدمت از جمله مدارک و مراحل لازم، مدت زمان تخمين زده شده براي ارائه خدمت و نمودار جريان کار آن درگاه استاني موجود باشد که اين اطلاعات بايد حتما از صفحه خدمات و يا از منوي خدمات قابل دسترس باشند. معاون توسعه مديريت و منابع انساني با بيان اينکه همچنين مي بايست نحوه ارائه خدمت الکترونيکي، غير الکترونيکي و از طريق دفاتر پيشخوان دولت ذکر شود، اضافه کرد: محتواي تارنما مي بايست براي افراد کم توان از طريق حس بينايي، شنوايي يا لامسه در دسترس باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: