« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۲
گلزن برتر مجیدی‌بهترین‌گلزن‌تاریخ لیگ‌استقلال‌شد مجیدی برای ثبت این رکورد دروازه 37 دروازه بان و 22 تیم را در لیگ باز کرده است. ضمنا وی با 18 گل زده در جامهای مختلف آسیا به عنوان برترن گلزن تاريخ ليگ آسيا در جمع بازيکنان ايراني شناخته می شود . پيش از اين فرشاد پيوس، آقاى گل سابق فوتبال ايران رکورددار بيشترين گل زده در مسابقات باشگاه هاى آسيا بود. ضمنا آرش برهانى با 87 گل زده در لیگ ، به عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال ایران است. همچنین عماد محمدرضا، با شصت و چهار گل زده، بهترین گلزن خارجی تاریخ لیگ برتر است که با تیم های فولاد، سپاهان و شاهین موفق به گلزنی شده است .

فرهاد مجیدی با گلزنی در بازی مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر، بهترین گلزن استقلال در تاریخ لیگ شد. همچنین این گل هفتمین گل شماره هفت استقلال در این فصل بود . مجیدی در بازی مقابل پرسپولیس پنجاه و ششمین گل خود در لیگ ایران را به ثمر رساند و با شکستن رکورد 55 گل رضا عنایتی به صدر جدول گلزنان استقلال در تاریخ لیگ صعود کرد. در ضمن این چهارمین گل وی به سرخپوشان در دربی بود . ضمنا مجیدی با 18 گل زده در جامهای مختلف آسیا به عنوان برترن گلزن تاريخ ليگ آسيا در جمع بازيکنان ايراني شناخته می شود . پيش از اين فرشاد پيوس، آقاى گل سابق فوتبال ايران رکورددار بيشترين گل زده در مسابقات باشگاه هاى آسيا بود. محمود کريمى هم براى سپاهان 11 گل به ثمر رسانده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: