« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
به مناسبت 5 اسفند روز مهندس و بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی مراسم جشنی در دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار گردید

 

به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

این مراسم با حضور میهمانانی از جمله آقایان عبدالمطلبی معاون فرماندار،آقاجری عضو شورای شهر ،اساتید و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم حاج آقا نصیری مشاور فرهنگی دانشگاه با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز مهندس ،گذری کوتاه به زندگی پربار خواجه نصیر الدین طوسی داشت و از دانشجویان خواست که در کنار تحصیل به شناخت دیگر دانشمندان ایرانی اهتمام ورزند. دومین سخنران برنامه دکتر امامی رئیس دانشکده فنی و مهندسی  بود که طبق آمارهای جهانی رتبه  تولید علم در ایران را شانزدهم جهانی و اول در خاورمیانه اعلام نمود.

در ادامه از دبیران برتر انجمن ها و کانون های دانشجویی و دانشجویان برتر عرصه علمی دانشگاه نیز تقدیر به عمل آمد.مهندس آقاجری عضو شورای شهر بهبهان نیز ضمن سخنرانی یاد و خاطره 1400 شهید عرصه مهندسی در دفاع مقدس هشت ساله را گرامی داشتند.

 مولودی خوانی ،اجرای نمایش ، پخش کلیپ های تصویری و اجرای موسیقی سنتی از دیگر برنامه های اجرا شده این مراسم بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: