« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۹
دولت نتوانسته کار مثبتی انجام دهد، مسلما افکار عمومی از آنها می‌پرسند در مقابل حجم کارهایی که در دولت نهم و دهم انجام شد شما چه کاری انجام دادید و چون اقدامات قابل مقایسه‌ای ندارند خط تخریب را پیش گرفتند

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

 لطف‌الله فروزنده عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به اظهارات اخیر مشاور ارشد رئیس جمهور گفت: ترکان اگر ادعا دارد که پول‌های کثیف را اطرافیان احمدی‌نژاد برده‌اند، باید اسناد و مدارک خود را به مراجع قضایی ارائه کند. اینکه بدون سند و مدرک چیزی را مطرح کنیم، کار خوب و درستی نیست.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران ادامه داد: اگر این مسائل که توسط ترکان گفته می‌شود، مستند و منطقی هستند آن را به مراجع قضایی ارائه کند تا بررسی شود. تهدید به افشاگری و متهم کردن دیگران بدون تعیین مصداق‌ها فقط در جامعه التهاب ایجاد می‌کند و موجب بی‌اعتمادی مردم شده و کار اشتباهی است.

فروزنده تاکید کرد: به نظر می‌رسد این آقایان هدف انتخاباتی دارند و می‌خواهند به هر روشی شده رقبای خود را تخریب کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در دولت دهم تصریح کرد: رد پول‌های کثیف را باید از دوران سازندگی و اصلاحات جستجو کرد. بعد از دوران جنگ جریانی به نام جریان کارگزاران روی کار آمد که همه می‌دانند جریان ثروتمندی است و پول‌های باد آورده فراوانی دارد.

فروزنده اظهار داشت: در این راستا ما کاملا موافقیم که از سال 68 وضعیت دولت‌مردان، مخصوصا هاشمی رفسنجانی، خانواده وی، تیم کارگزاران و دولت اصلاحات بررسی شود و بعد وضعیت دولت احمدی‌نژاد هم بررسی شود و هر کسی نسبت به بیت‌المال بی‌مبالاتی کرده و پولی به جیب‌زده، مجازات شود.

وی خاطر نشان کرد: مسلما این اقدامات یک استراتژی تخریب برای دخالت و مهندسی در انتخابات سال آتی است. دولت نتوانسته کار مثبتی انجام دهد، مسلما افکار عمومی از آنها می‌پرسند در مقابل حجم کارهایی که در دولت نهم و دهم انجام شد شما چه کاری انجام دادید و چون اقدامات قابل مقایسه‌ای ندارند خط تخریب را پیش گرفتند.

فروزنده در خاتمه گفت: من به این آقایان نصیحت می‌کنم دست از این کارها بردارند. فصل این گونه اقدامات گذشته است. مردم می‌خواهند مسئولان کار کنند و اگر آنها کاری انجام دهند نمره مثبت می‌گیرند در غیر این صورت خودشان را خراب کرده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: