« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۶
در حال حاضر حداقل سه نفر برای تحقیقات در اختیار مقامات قضایی هستند و در صورتی که به نتیجه برسیم در نشستی اطلاع‌رسانی می‌شود

    سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار غلام‌عباس غلام‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت پرونده قتل عاطفه صالحی‌مقدم دختر 17 ساله که اواخر بهمن‌ماه سال جاری در منطقه چنارستان بویراحمد به قتل رسید پرداخت و گفت: مقتول دانش‌آموز نبوده و در کلاس‌های کنکور شرکت می‌کرده که در روز حادثه به خاطر حضور میهمان قصد داشته از کلاس به خانه برگردد که در ساعت 23 و 37 دقیقه برادر وی به کلانتری 11 یاسوج مراجعه و اعلام می‌کند که خواهر وی هنوز به خانه بازنگشته است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گزارش مفقودی وی در همان لحظه توسط سیستم به تمام واحدهای گشت اعلام می‌شود که صبح روز بعد که روز جمعه بود گزارشی مبنی بر پیدا شدن جسدی در جاده چنارستان بویراحمد اعلام و بلافاصله ماموران انتظامی در محل حادثه حاضر می‌شوند و کارآگاهان آگاهی، دادستان مرکز استان، پزشکی قانونی و دیگر مسئولان نیز در محل حادثه حضور یافته و جنازه توسط پزشکی قانونی بررسی می‌شود.

وی بیان کرد: بعد از طی مراحل قانونی مشخص می‌شود وی توسط سلاح کمری به قتل رسیده که اقدامات لازم برای پیدا کردن قاتل و یا قاتلین توسط مقام قضایی در حال انجام است.

این مسئول با بیان اینکه پیدا شدن اصل این قتل و انگیزه از وقوع قتل مورد تأکید استاندار، مسئولان استانی و حتی نماینده ولی‌فقیه در استان است، گفت: افراد زیادی در این خصوص دستگیر و بازجویی شدند و نیروی انتظامی و مراجع قضایی در حال پیگیری هستند که  هنوز قاتل و یا قاتلین پیدا نشده و نمی‌توان انگشت اتهام را به سمت کسی گرفت.

غلام زاده ادامه داد: برای یافتن عوامل قتل مامورانی از مرکز و استان‌های همجوار دعوت شدند و پرونده به جد در دستور کار نیروی انتظامی و همچنین مقامات قضایی استان است.

وی ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتول عنوان کرد: نیروی انتظامی برای پیدا کردن قاتل و قاتلین کوتاهی نمی‌کند که در حال حاضر حداقل سه نفر برای تحقیقات در اختیار مقامات قضایی هستند و در صورتی که به نتیجه برسیم در نشستی اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: