« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۵۹۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
دهها تن از طرفداران گروه تروریستی داعش در تجمعی در استانبول نسبت به حضور ایران در جنگ با داعش در عراق اعتراض کرده اند. به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:به نقل از فردا، دهها تن از طرفداران گروه تروریستی داعش در تجمعی در استانبول نسبت به حضور ایران در جنگ با داعش در عراق اعتراض کرده اند.حامیان این گروه تروریستی که تجمع خود را  کاملا آزادانه و بدون ممانعت پلیس برگزار کردند، با دردست داشتن پلاکاردهایی مداخله ایران در عراق و آزاد سازی شهرهای تحت تصرف داعش در این کشور را محکوم کردند !این تجمع مقابل کنسولگری ایران در استانبول برپا شد و طی آن طرفداران تکفیری داعش به آنچه اشغال عراق توسط ایران نامیده شد اعتراض کردند !ادعای مضحک این افراد در حالی مطرح می شود که ایران به درخواست دولت عراق خدمات مستشاری نظامی برای مقابله با تروریسم به دولت بغداد می دهد و هر گونه اقدامی با اجازه دولت رسمی عراق صورت می گیرد.گروه تروریستی داعش که در حال حاضر در حال از دست دادن تکریت و دیگر شهرهای تحت تصرف در عراق است اکنون نگران است که با از دست دادن موصل یعنی آخرین پایگاه حضور تکفیری ها ، بساط اقدامات جنایتکارانه اش جمع شود.رسانه های خبری روز یکشنبه گزارش دادند که ابوبکر البغدادی که با موج حملات مردمی و ارتش عراق روبرو شده اعلام کرده که خواب دیده است که به او گفته شده باید از موصل خارج شود.این اظهارات او فرار رو به جلو برای شکست بعدی در موصل که اکنون گفته می شود پایگاه اصلی ابوبکر البغدادی تفسیر شده است.خاطر نشان می شود ارتش و نیروهای مردمی عراق در حال برنامه ریزی برای آزاد سازی موصل از چنگال تروریستهای داعش هستند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مهمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
0
0
دولت ترکیه خود معرکه بیار این ماجراست. برکسی پوشیده نیست که داعش یکی از محصولات دولت ترکیه و هم پیمانانش مانند دولت سعودی است. حال که کودک ناخلفش یعنی داعش در حال نابودی است این گروه مزدور و قاتل و جنایتکار را علیه ایران حمایت می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: