« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰
دوازدهم فروردین روز اقتدار و شوکت و استیلای قاطع مردم سالاری دینی و پایه ریزی ام القرای اسلامی برای تمام کشورهای آزادیخواه بوده است

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان لنده در مراسم صبحگاهی این اداره با تبریک فرارسیدن 12 فروردین این روز را از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ما دانست و خاطرنشان کرد:  ملت ما باید این روز بزرگ را عید بگیرند و زنده نگه دارند.

عیسی تقوی فرد گفت:در این روز ، کنگره های قصر 2500 ساله حکومت طاغوتی فرود ریخت و سلطه شیطانی برای همیشه رخت بربست و حکومت مستضعفین جانشین آن گردید . مردم ایران اسلامی اگرچه در طول مبارزات انقلابی خود شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی را در سرلوحه شعارهای خود قرار داده بودند و به این ترتیب با فریادهای خود اجماع قاطع خود را در مورد جمهوری اسلامی اعلام کرده بودند اما جهت تثبیت ثمره مبارزات اسلامی خود در روزهای دهم و یازدهم فروردین 58 با حضور در پای صندوقهای رای به حکومت " جمهوری اسلامی " رای قاطعی دادند.

وی افزود: 12 فروردین روزی بود که معمار کبیر انقلاب اسلامی در آن روز ندای نوید گسستن زنجیرهای وابستگی به غرب و شرق استعماری را به گوش جهانیان رسانید.یوم الله دوازدهم فروردین روز اقتدار و شوکت و استیلای قاطع مردم سالاری دینی و پایه ریزی ام القرای اسلامی برای تمام کشورهای آزادیخواه بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: