« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
فراهم کردن شرایط حضور مردم در تمامی عرصه‌ها به تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین صرف منابع مالی کشور در جای خود کمک شایانی خواهد کرد

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
 غلامرضا تاجگردون در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر استفاده از توان مردم در تمامی حوزه‌ها برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور، گفت:برای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود شرایط کشور نیازمند مشارکت دادن مردم در تمام امور هستیم.

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر توجه به رونق فعالیت تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام، افزود: توجه به تعاونی‌ها و شرکت‌های سهامی عام یعنی هدایت نقدینگی مردم در امور اقتصادی کشور که به طور حتم از هدر رفت منابع جلوگیری خواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه برای جبران محدودیت‌های مالی باید از توان و ظرفیت مردم استفاده کرد، گفت: یکی از محدودیت‌های جدی ما کمبود منابع برای سرمایه گذاری در قلمرو نفت و گاز به ویژه در ذخایر و میادین مشترک بین ما و همسایگان بوده که برای رفع چنین محدودیت‌هایی باید منابع مالی مردم به طرق مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

تاجگردون با تاکید بر اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی در اصل نیازمند توجه به مردم و همچنین مشارکت دادن آن‌ها در تمامی امور است، افزود: دولتمردان باید فرصت مشارکت مردم در تمامی زمینه‌ها برای بهبود شرایط کشور را فراهم کنند.

وی با یادآوری پیشنهاد کمیسیون تلفیق مجلس برای افزایش مشارکت مردم برای تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: ما در قانون بودجه راهکاری را در خصوص ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری برای افراد با یارانه دریافتی خود فراهم کرده‌ایم که اگر این موضوع به تصویب مجلس برسد مردم می‌توانند با منابع یارانه دریافتی خود در ایجاد و توسعه پارس جنوبی مشارکت داشته و در نهایت از این سرمایه‌گذاری سود ببرند.

وی ادامه داد: فراهم کردن شرایط حضور مردم در تمامی عرصه‌ها به تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنین صرف منابع مالی کشور در جای خود کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: منابع مالی افراد هر چقدر از طریق سیستم بانکی، سیستم سرمایه‌گذاری، اوراق مشارکت و سیستم خزانه اسلامی و همچنین بورس و تعاونی به جریان سرمایه‌گذاری ورود کند به طور حتم تحقق اقتصاد مقاومتی ممکن خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین