« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
نمایش «پایی که جا ماند» به نویسندگی و کارگردانی صابر کوکبی اصل هنرمند تئاتر بهمئی در تهران به اجرا رفت

 به گزارشسایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com: و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی، نمایش «پایی که جا ماند» به نویسندگی و کارگردانی صابر کوکبی اصل هنرمند تئاتر بهمئی در تهران به اجرا رفت.

امین درخشان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی با بیان اینکه هنرمندان جوان این شهرستان دارای قابلیت ها و پتانسیل های بالای هنری در سطح ملی هستند، گفت: اجرای نمایش توسط یکی از جوانان با استعداد تئاتر استان و شهرستان بهمئی یک موفقیت بزرگ برای جامعه فرهنگ و هنر این شهرستان است.

وی گفت: نمایش «پایی که جا ماند» برگرفته از کتاب معروف «پایی که جا ماند» (خاطرات سید ناصر حسینی از جانبازان و آزادگان پر افتخار) کشور و استان است که این کتاب در یکی دو سال گذشته مورد عنایت مقام معظم رهبری هم قرار گرفت.

درخشان بیان داشت: نمایش «پایی که جاماند» در تهران 10 روز به اجرا رفت و در جشنواره تئاتر خیابانی «من انقلابی ام» از صابر کوکبی اصل نویسنده و کارگردان این اثر هنری تجلیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهمئی اظهار امیدواری کرد این نمایش در سال جاری طی مراسمی در شهرستان بهمئی به اجرا برود.

درخشان با تبریک این موفقیت به نویسنده و کارگردان تئاتر شهرستان اظهار امیدواری کرد: سایر هنرمندان رشته های هنری بتوانند در استان و کشور از ظرفیت بالای هنری خود در جهت خدمت به فرهنگ و هنر استان و شهرستان ایفای نقش کنند.

وی در ادامه از آماده سازی نمایش آئینی سنتی هارونکی (طلب باران) جهت شرکت در جشنواره آئینی سنتی کشور در سال جاری خبر داد و گفت: امیدواریم این نمایش که معرف بخشی از فرهنگ غنی شهرستان بهمئی بتواند مجوز ورود به این جشنواره ملی را دریافت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: