« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۱۹۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱
خانم دکتر پروین احمدی نژاد، خواهر دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان، به خاطره نادرست اکبر هاشمی رفسنجانی از همسر فقیده امام راحل واکنش نشان داد. به گزارش اختصاصی میدان ۷۲، خانم دکتر پروین احمدی نژاد، خواهر دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهور سابق کشورمان، به خاطره نادرست اکبر هاشمی رفسنجانی از همسر فقیده امام راحل واکنش نشان داد. متن ارسالی ایشان به شرح ذیل می باشد: خرداد سال هشتادو پنج در سالروز وفات حضرت امام خمینی (ره) دکتر احمدی نژاد به اتفاق چند نفر دیگر از جمله اینجانب، به منظور دیدار با همسر مکرمه حضرت امام در جماران حضور یافتند. نکات قابل اشاره از آن دیدار و مسایل بعدی: خانم در مقابل خدمه و برخی از اعضای خانواده، خوشحالی خود را از انتخاب دکتر اینگونه ابراز کردند که در زمان انتخابات گفته بودند اگر دکتر رای بیاورد، شیرینی انتخاب، مهمان من باشید و هرچه می خواهید غذا از بیرون تهیه کنید. ایشان می گفتند به خادمه منزل گفته ام تلویزیون را برای من فقط در صورت سخنرانی دکتر و یا مقام معظم رهبری روشن کنید. ایشان ( همسر امام راحل ) بعد از آن دیدار به منزل دکتر رفتند، حال آن که به اذعان خانواده اشان بعد از رحلت مرحوم حاج احمد کمتر از منزل بیرون می رفتند! گفتنی است اکبر هاشمی رفسنجانی در همایش بزرگداشت بانوی انقلاب با اشاره به خاطره ای گفت: در آن سال واقعا راضی نبودم که برای ریاست جمهوری حاضر شوم، مقامات مختلفی می آمدند و سخنرانی های متعددی انجام می شد اما من زیر بار نمی رفتم، همسر امام (ره) صدایم کرد و گفت امام این انقلاب را به شما سپرده است شما می خواهید آن را به چه کسی بسپارید؟ چه قدر کسانی که می خواهند بیایند را می شناسید من از حرف خانم تکان خوردم و حاضر شدم که در انتخابات شرکت کنم.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۷
ملا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
1
1
زنده باد هاشمی
جوان ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
1
2
شریعتمداری:چرا جناب هاشمی رفسنجانی در نقل خاطرات و مسائل گذشته به درگذشتگان استناد می‌کنند که پی بردن به صحت و سقم آن نیازمند دسترسی به آنان است و این دسترسی امکان‌پذیر نیست؟
م.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
0
2
سرکار احمدی نژاد با سلام دیروز کلی نوشتم درج نشد اشکال نداره حتما خوندن دیدند نمیشه پخشش کردبعرض میرسانم آقای رفسنجانی از همون اول با امام بود راستش را بخواین من 18 ساله بودم که ایشون رو برای اولین بار در کنار امام دیدم بعنوان مشاور یا سخنگو و یا هر عنوان دیگر اومده بود متن برقراری نظام اسلامی را با انتصاب جناب مرحوم بازرگان به عنوان نخست وزیر بخواند آخه قبلش ما تلویزیون نداشتیم نه اینکه نمیتونستیم بخریم مذهبی بودیم و به دستور مراجع او ن رو حرام میدانستیم ایشون با یک ظاهر ساده و به خاطر فیزیکی که دارند فکر میکردیم یک طلبه ساده کم سن و سال هستند بعدها با تاییداتی که از سوی امام شد تازه ایشان را شناختیم بهر صورت ایشان همیشه مورد تایید امام بودند در شعارهایی هم که میدادیم دشمن هاشمی را دشمن خدا و امام میدانستیم
#1 ملای درست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
1
0
بله واقعا موافقم، ایشان باید زنده بمانند تا درس عبرتی شوند و دیگر در تاریخ تکرار نگردند، هرچه ضربه دیدیم ار امثال اوست
از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
2
0
شعار هرچه مرده
احمدی بر میگرده
عاملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
0
1
لیلی بروجردی نوه امام:خودم شاهد بودم؛خاطره هاشمی درست و خاطره خواهر احمدی نژاد دروغ است :zzz
مرجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
0
0
شریعتمداری:با توجه به اینکه آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۴ موفق به کسب آراء مردم نشده و از رقیب خود شکست خورده بود، پیشنهاد منتسب به همسر حضرت امام(ره) را چگونه باید تفسیر کرد؟ آیا مقصود همسر امام راحل(ره) از توصیه به نامزدی آقای هاشمی در انتخابات ۸۴ این بوده است که ناکامی ایشان در کسب آراء مردم را به نمایش بگذارند؟!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: