« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
امام جمعه لنده گفت: سران مرتجع عرب اگر عرضه داشتند علیه رژیم اشغالگر صهیونیستم انتلاف تشکیل می دادند نه علیه کشور مسلمان یمن

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
حجت‌الاسلام کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه امروز با دعوت خود و همه ی نمازگزاران به تقوای الهی به آثار و عواقب غیبت در زندگی فردی و اجتماعی اشاره و بیان داشت:بر طبق روایات و احادیث غیبت کار افراد عاجز و ناتوان است.

وی انجام این عمل زشت را تعدی و تجاوز به حقوق دیگران در خانواده و اجتماع دانست و  تفرقه و اختلاف، فتنه و آشوب، کینه و دشمنی، تجاوز به احترام و از همه مهمتر از بین رفتن اعتماد عمومی را از آثار غیبت در جامعه دانست.

ایشان با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و سالروز تأسیس سپاه پاسداران، افزود: امنیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور مدیون نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی به تجاوز وحشیانه آل سعود به یمن اشاره کرد و گفت: سران مرتجع عرب اگر عرضه داشتند علیه رژیم اشغالگر صهیونیستم انتلاف تشکیل می دادند نه علیه کشور مسلمان یمن.

حجت الاسلام کیانی اصل با انتقاد شدید از شورای امنیت سازمان ملل افزود، متاسفانه رویه شورای امنیت سازمان ملل دفاع از ظالم است.

ایشان افزود: امروز در یمن فاجعه انسانی در حال وقوع است  و متاسفانه  مجامع بین‌المللی در این خصوص سکوت کرده و تنها در قطعنامه‌های خود ارسال سلاح به یمن را محکوم می‌کنند!

خطیب جمعه لنده :تنها راه حل بحران‌ یمن را  عدم دخالت بیگانگان در امور داخلی این کشور دانست و خاطر نشان کرد مردم یمن خود باید مشکلات خویش را حل و فصل نمایند.

امام جمعه لنده در ادامه به سخنان اخیر رئیس جمهور در خصوص بیکاری اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور این هفته به نکته بسیار خوبی اشاره نمود و ان اینکه معضل بیکاری در جامعه را بزرگترین منکر در جامعه دانستند اما خوب است که قوه مجریه بررسی کند ببیند برای رفع این معضل چه اقداماتی را انجام داده است .

ایشان ، حمایت از تولید ملی، استخدام جوانان، عدم به کارگیری بازنشستگان و کنار گذاشتن چند شغل‌ها را از مهمترین راهکارهای اشتغال دانستند و ابراز امیدواری نمودند با برنامه ریزی و توجه جدی به این معضل روحیه امید و خودباوری را به جامعه بر‌گردانند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: