« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
روز و هفته معلم نماد و نشانه‌‎ای برای برانگیختن افکار عمومی و وجدان ملی در حرمت نهادن به مقام استاد و معلم است و این انتخاب برای تجلیل از معلمان بسیار ناعادلانه است

 سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

به گزارش خبرنگار فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش چاروسا عنوان کرد: جایگاه معلمان یک جایکاه بسیار رفیع و بالا است و ما باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

امام جمعه قلعه‌رئیسی بیان کرد: اگر جامعه‌ای بر مدار منزلت و مقام همه جانبه معلم بچرخد و آموزش واقعی خود را در توسعه بیابد، سرمایه‌های فرهنگی و اجتماعی و حتی مادی کشور مضاعف می‎شود و توسعه پایدار و متوازن کشور رقم می‎خورد.

وی افزود: تأکید بر بزرگداشت مقام استاد و معلم، بیانگر اهمیت آن از دیدگاه اسلام است و همه ما باید بدانیم که معلم اصلی‌ترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت محسوب می‌شود و تجلیل از اساتید دانشگاه‌ها، پیشکسوتان و معلمان یک ضرورت است.

صلواتی با بیان اینکه آموزش و پرورش در راستای اخلاق محوری در بین معلمان باید تلاش بیشتری کند تصریح کرد: اخلاق محوری یکی از اصول اساسی یک معلم است که نیاز است آموزش و پرورش در راستای اخلاق محوری در بین معلمان تلاش بیشتری کند.

خطیب جمعه قلعه‌رئیسی یادآور شد: امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نام گرفته است، با تلاش همه اساتید و دانش آموزان شاهد تحقق اهداف و آرمان‌های بلند مقام معظم رهبری باشیم.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در انتخاب معلمان نمونه ناعادلانه عمل می کند اظهار داشت: روز و هفته معلم نماد و نشانه‌‎ای برای برانگیختن افکار عمومی و وجدان ملی در حرمت نهادن به مقام استاد و معلم است و این انتخاب برای تجلیل از معلمان بسیار ناعادلانه است که باید آموزش و پرورش در این روش تجدید نظر کند.

صلواتی خواستار تجلیل از معلمان در سطح روستاها شد و گفت: معلمان در سطح روستاها تلاش ها و مشکلات بیشتری را متحمل می‌شوند که نیاز است از این معلمان قدردانی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: