« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۲۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
اوای دنا:حمیدرضا جمالی از فرهنگیان خوشنام و بخشدار بخش لنده می باشد که رابطه ی خوبی با رسانه ها دارند ایشان ضمن استقبال از گفت و شنود اختصاصی اوای دنا، ابتدا سال جدید را به محضر مبارک رهبر معظم انقلاب ، همه دولتمردان ایران اسلامی و خصوصا مردم شریف ایران زمین تبریک و تهنیت عرض نموده واظهار داشتند که در ایام نوروز سال 91 و خصوصادر روز 13 فروردین ماه تعداد 89هزار نفر، از مناطق دیدنی بخش لنده دیدار کرده اند که این رقم را بسیار متفاوت از سالهای قبل و با ارزش قلمداد نمودند که در ادامه پاسخهای ایشان را خواهیم داشت. جناب آقای جمالی لطفا بفرمایید بخشداری و شورای اداری این بخش چه برنامه هایی را  در راستای استقبال از مسافران نوروزی داشته اید؟ ایجاد پایگاه اطلاع رسانی برای راهنمایی مسافران عزیز فعال نمودن ستاد استقبال از میهمانان نوروزی اختصاص خوابگاه الزهرا با همه امکانات مورد نیاز جهت اسکان میهمانان نوروزی فعال نمودن اورژانس و تهیه امکانات بهداشتی و درمانی مورد نیاز در تعطیلات نوروزی چه تعداد مسافر از بخش لنده بازدید نمودند؟ بر اساس آمار ارائه شده توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه 89 هزار نفر از مناطق زیبا و سر سبز و بکر  لنده بازدید نمودند که این آمار نسبت به سنوات گذشته رشد خوبی داشته و امیدواریم بتوانیم با همکاری همه ی ادارات و نهادهای فرهنگی و رسانه های محلی و استانی نسبت به معرفی این مناطق گام بهتری را برداریم. از کدام یک از مناطق سیاحتی و زیارتی بخش لنده بازدید بیشتری بعمل آمده است؟ ازامام زاده عماد الدین ولی(ع)- منطقه موگرمون- کوه سیاه –حاشیه رودخانه ی مارون –آبرزگه – باغات تراب- دشت بن و دشت آبلش . جناب آقای جمالی عده ای از مردم لنده از وضعیت روشنایی معابر نگرانند و در همین راستا مطلبی با موضوع ناخرسندی بعضی از مردم لنده از روشنایی معابر در سایت اوای دنا درج گردیده است ، بفرمایید در این خصوص چه برنامه هایی دارید؟ در خصوص روشنایی معابر اقدامات خوبی انجام شد است و انشاء الله در خصوص بخشی از شهر که احیانا روشنایی مطلوبی ندارد با همکاری اداره محترم برق اقدام لازم بعمل خواهد آمد. یکی از مشکلات اساسی مردم در بحث تردد و حمل و نقل مربوط به دو خیابان شهید رجایی (جاده مالشیخ) و قسمتی از خیابان امام خمینی (از حدود فلکه ی امام تا سه راهی شهید مطهری )می باشد که اکثر روزها در این دو قسمت ترافیک ایجاد می گردد و  عبور و مرور به کندی صورت می گیرد لذا مردم از حضرتعالی بعنوان بخشدار منطقه و نماینده سیاسی دولت انتظار دارند جهت رفع این مشکل به نحو مقتضی همکاری و پیگیری لازم را بعمل آورید. ما در این خصوص به دنبال استقرار پلیس راهور در شهر لنده هستیم و در جلساتی که با شهردار  و نیروی انتظامی داشته ایم قرار شد کار کارشناسی انجام شود و نسبت به رفع مشکل و نصب تابلو های لازم در این محلها اقدام لازم بعمل آید.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۶
فیصل ضرغامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
ای کاش اقای بخشدار کمی واقع بینانه در این خصوص اظهار نظر می کردند .کدوم جاذبه در لنده محروم 89 هزار مسافر نوروزی را به خود جذب کرده .من کل تعطیلات را در لنده بودم ومرتب هم بیرون بودم ولی انصافا کمتر چهره های غیر اشنا دیدم .رسالت واقعی یک رسانه این است که واقعیات را منعکس کند نه هر انچه مسئولان به زبان میارند .ای کاش مصادیق را هم ازاقای بخشدار می پرسیدید .ای کاش از ایشان می خواستید جوابگوی کارنامه خود در سال گذشته بودید .
محمدجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
باورم نمیشه اینهمه بازدید کننده از لنده باشه ؟؟!!!
لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
1
ای کاش جناب فیصل ضرغامی همه مطالب را می خواند و بعد در باره افراد قضاوت می کرد .
آقای جمالی عرض کردند بر اساس اعلام نظر اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه 89 هزار نفر وارد لنده شده اند که عمدتا در روز 13 فروردین بوده چون این اداره در طی تعطیلات نوروزی در شهر لنده مستقر بوده است.
مردم ما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
آمار 89 هزار نفر بسیار درست و صحیح می باشد و انهایی که میگن درست نیست لنده را نمی شناسند
................
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
0
0
در حا لیکه فرماندار شهرستان بهمئی از ورود 190 هزار و 500 گردشگر به این شهرستان تا روز جمعه 11 فروردین ماه 1391 خبر می دهد بعضی از لنده ایها و یا افراد ناشناس امار 89 هزار نفر را زیر سوال می برند بنازم به غیرتتان !!!!!!
فیصل ضرغامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
0
0
من خوشحال میشوم شهرم جاذبه توریستی داشته باشد .ولی امارهای ارائه شده با هیچ واقعیتی سازگار نیست وبه نوعی امار سازی است .متاسفانه لنده با ان ظرفیت وپتانسیل تاریخی وفرهنگی که دارد به دلیل ضعف مفرط مسئولین در اداره هر چه بهتر امور روز به روز فقط از نظر کمی رشد میکند واز نظر کیفی وضعیت مطلوبی ندارد.متاسفانه ندای واقعی وحق خواهی مردمان در هاله ای از ابهام وسکوت باقی مانده است .ما متاسفانه یاد گرفتیم فقط تعریف وتمجید کنیم ولی کمتر به نواقص وکمبودهای ارائه شده توجه میکنیم .وعده های سرخرمن برخی از مسئولین مصداق بارز اب در هاون کوبیدن هست .من لنده وظرفیت لنده را به نسبت خودم خوب میشناسم ولی انچه که درداوراست تحریف واقعیت می باشد.به امید روزی که در یک فضای پاک منصفانه به بررسی عدم توسعه یافتگی شهرمان بپردازیم .شهری با شهروندانی توانمند در عرصه های مختلف فعالیتهای اجتماعی چرا باید در این نقطه قرار بگیرد که پس از هفتاد واندی سال همچنان بخش باقی مانده .دوستان عزیز نقاط قوت واقعی را باید تحکیم کرد ولی باور کنید بیشتر نیازمندیم ضعفهای فراوانی که در عرصه های مختلف شهرمان است را بهتر از گذشته بشناسیم وصادقانه وخالصانه ندا دردهیم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: