« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۰۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
استاندارها مارا نمی بینند مدیران کل توجه نمی کنند معاون رئیس جمهور به استان می آید و نه تنها ره آوردی ندارد بلکه افتخار دیدار با مردم شهرستانمان را هم نمی دهد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

احمد علی کریمی زاده:اردیبهشت ماه قشنگی است اولین بار در اردیبهشت 1343اولین مدرسه استان را در لنده بنا کردند و امسال اردیبهشت کلنگ وداع با محصور بودن را برای پل ارتباطی به جاده اصفهان برایمان زمین زدند طرحی که در سال 1343 وقبل از آن بود.

ولی تأسفها در این ایام بر ما غالب شد وقتی حسن فدایی مدیر کل راه و شهرسازی در آیین کلنگ زنی پل تراب گفت:من واقعا متأثرشدم وقتی دیدم شهرستان لنده با این قدمت و پیشینه تاریخی و اولین جامعه شهری و بخش استان حتی یک متر راه اصلی ندارد .

همه می دانند مردمان دیارم لنده به حق واقعی شان نرسیدند و با وجود آنکه سه بخش ویک شهرستان از بخش ثلاث لنده جدا کردند ولی همواره محرومیتش بیشتر از پیش می شود وفریاد رسی نیست.

استاندارها مارا نمی بینند مدیران کل توجه نمی کنند معاون رئیس جمهور به استان می آید و نه تنها ره آوردی ندارد بلکه افتخار دیدار با مردم شهرستانمان را هم نمی دهد همین هایی که بیشترین آمار شهادت و اعزام به مناطق جنگی را داشته و همواره پیرو ولی فقیه و در دینمداریشان تاسیس اولین مسجد و حسینه و هیئت عزاداری و روضه خوانی و ختم های قرآن و تعزیه خوانی و پرده خوانی را از 120سال قبل یعنی بیش از هفت دهه قبل از انقلاب را در پیشینه درخشان تاریخی خود دارند.

اما چرا دیده نمی شوند و چرا صدای تظلم خواهی شان را کسی نمی شنود و همواره پایدار تر از قبل برای جان فشانی از این انقلاب عزیز ایستاده اند تا شاید عرق شرم بر جبین مسئولان سلیقه گستر خط و باند باز و بی انصاف بنشانند ولی این هم محقق نشده است چون کسی لنده را نمی بیند چه رسد به شرم و حیا و توجه .

از فضای ورزشی محدود و 28باشگاه ورزشی و تیمهای پایه شان تقزیبا 70تیم در چهار رده سنی در فوتبال فقط یک زمین مسابقه و تمرین دارد تا عدم امکانات به دیگر هیئت های ورزشی.

از فضای ناکافی آموزش در آموزش و پروش بنالیم یا از وضع نامناسب معیشتی مردم و اوضاع نابسامان آب و برق و تلفن و گاز و اینترنت بی سرعت یا نانوایی های بی بازرس و کمبود بودجه های معمول ادارات از کدامین درد بگوییم دقیقا کنار دیوار به خط شده ایم و جوخه آتش آماده شلیک و به جرم به کم قانع بودن و راستی و سکوت و پایداری به راه امام و شهدا باید بمیریم بی آنکه دلی را به درد یا حقی را ضایع کرده باشیم و هرگز جز صلاح کشور و اعتقاداتمان پارا فراتر ننهادیم واین است که سالها مرده ایم !!

راستی بعد از مردن چه باید کرد تا نسلهایمان مثل ما تاراج نشوند؟!

آقای استاندارعزیز ما را هم دریاب ماهم مردمانیم

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
نیکبخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
5
واقعا آفرین به این جسارت و صراحت کلام گل گفتی امیداست در خبرهای بعدهمینطور باشی آفرین.
قانع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
4
درود بر جسارت و قلم توانا و صداقت کلام احمدخان کاش از خبر و تحلیل فاصله نمی گرفتیدبرادر.دست مریزاد
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
4
درود
جالب و رسا بود دست مریزاد
قاسم 2
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
0
آفرین بر شما دوست عزیز حرف دل ما را هم زدی علیرغم آنکه می دانیم هیچ توجهی نمی شود اما اعتراض همیشه نشانه ای است برای پیدا کردن راه درست.شاید ، شاید روزی همه از خواب بیدار شویم و همه اعتراض کنیم شاید آنوقت این همه حسرت نباشد شاید ما روزی مرد عمل شویم شاید همانند شهدای پاک مان که از دل همین ماها بیرون آمدند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: