« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
در استان ما جامعه هنری شناخته نشده و اطلاعات از هنرمندان خیلی محدود است و پرونده یا سایتی برای ثبت سوابق وجود ندارد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

احمدعلی کریمی زاده:بی شک هنر وهنرمند در همه جوامع بشری قرب و منزلتی خاص دارد و همواره مردم از آنان به نیکی یاد می کنند و حتی در زندگی خصوصی آنان نیز داخل می شوند و از زیر بم آن مطلع هستن و قدر شناس زحماتشان هستند.

امروزه در اکثر استانها و شهرستانها چنین روزی راجشن می گیرند و حداقل خسته نباشیدی گفته می شود و دیداری تازه و از نزدیک با هنرمندان نمایش برگزار و با مسئولین هم کلام و طرح دیدگاه و پیشنهاد ارائه و از معضلات سخن گفته می شود .

اما متأسفانه در استان ما از طرف اداره های فرهنگ و ارشاد نه تنها چنین همایشی برگزار نشد بلکه حتی پیامک ویا بنر و تراکت و بروشور و...هم نبود و تئاتریها که همواره در مناسبتهای مختلف ، نمایش های ویژه گرامی داشتهای مختلف را تهیه و تبریک گفتند ولی هیچکس آنان را یاد نکرد که جای بسی تاسف دارد....

در استان ما جامعه هنری شناخته نشده و اطلاعات از هنرمندان خیلی محدود است و پرونده یا سایتی برای ثبت سوابق وجود ندارد و از جمله از نمایش آیینی تعزیه که خواستگاه آن شهرستان لنده است و بیش از یک قرن سابقه دارد  حتی یکبار به جشنواره های و سوگواره ها دعوت نشدند چون صاحبان قدرت نمایش استان مرکز نشین که از 3شهرستان اول استان کهگیلویه وبویراحمد (دهدشت .گچساران و یاسوج)هرگز اجازه رقابت و شناسی این هنر دینی را ندادند در حالی که هرساله در بخش جنبی جشنواره فجر از تعزیه سراسر ایران دعوت می شود ولی سر هنرمندان شهرستان لنده را همیشه بریده اند.

امید که مدیر کل جدید  مسیر سنتی مدیران را دنبال نکنند و در این هفته وضعیت انجمن نمایش و انجمن تعزیه استان مشخص شود واین حد اقل هدیه این هفته باشد.


نشریه تحلیلی خبری آوای دنا هفته تئاتر را به همه زحمتکشان عرصه صحنه و نمایش تبریک می گوید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: