« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پس از اقامه نماز جمعه این هفته در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی خواهند کرد

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه‌ای از مردم مسلمان و آزادۀ استان دعوت نمود تا  پس از اقامۀ نماز جمعه هفته جاری همپای ملت مسلمان ایران علیه تجاوز آشکار و وحشی‌گری و تفرعن رژیم آل سعود بر ضد ملت مظلوم یمن قیام کرده و این اقدام ضدانسانی و غیر قانونی را محکوم کنند.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: تظاهرات سراسری علیه حملات ناجوانمردانه و تجاوز آشکار رژیم آل سعود در یمن پس از اقامه نماز جمعه این هفته و همزمان با سراسر کشور در تمامی شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رژیم متفرعن آل سعود  با حملات از پیش طراحی شده توسط صهیونیست‌ها، سردمداران استکبار جهانی و آمریکا، با تخریب اماکن عمومی و زیرساخت‌های حیاتی و استراتژیک، مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، مدارس و منابع ذخایر آب و برق و پالایشگاه‌ها یک کشور اسلامى دیگر (یعنى یمن) به دست خود مسلمان‌‌ها و با بودجه خودشان، به واقع یک جنگ نیابتی به نفع صهیونیست‌ها راه انداخته که این نشان از اوج خیانت و حماقت متجاوزین است. نکته مهم و عجیب‌‌تر این‌ تجاوز این است که متجاوزین به سرزمین یمن خود شاهد بودند که دولت غاصب اسرائیلی، یعنى سرسخت‌‌ترین دشمن اسلام، از اولین دولت‌های حمایت کننده از این تجاوز بوده است.

پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه این هفته، 18 اردیبهشت روز همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم یمن بوده و مردم ولایت مدار و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد همگام با سراسر کشور پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه تظاهرات علیه نسل کشی و قتل عام عمومی مسلمانان بی دفاع و بی گناه یمن توسط ارتش سفاک و مزدور رژیم آل سعود برگزار و از مقاومت مجاهدانه و جانانه مردم مظلوم یمن حمایت همه جانبه خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: