« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱
ما جامعه تحصیل کرده و هنرمند ضمن محکوم کردن این حرکت ضد انسانی و ضد اخلاقی آل سعود و اربابش آمریکا،از تیم مذاکره کننده ایران می خواهیم نهایت دقت را در طرح دسیسه های تیم های مذاکره کننده از جمله آمریکای هفت خط و خال و موزی را داشته باشند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

بسیج دانشجویی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده در بیانیه ای جنایت رزیم صهیونیستی آل سعود در یمن را محکوم کرد.

بخشی از این بیانیه بدین شرح است:

آمریکا که در صحنه های سیاسی یکی پس از دیگری شکست می خورد و سیاستهای ضد اسلامی و ضد شیعی او و همدستان و مستعمره هایش نه تنها ضر و زیان بسیار بر اقتصاد این استعمار گر آورده بلکه هویت پوشالی و قدرت خیالی اش نیز برای جهانیان برملا شده و فهمیدند که تا ایران و ایرانی هست هرگونه تعدی بر شیعیان محکوم به شکست است .

سیاستمداران آمریکایی هنوز طعم تلخ شکستهایشان در افغانستان و عراق را فراموش نکرده در پی حلاوت در خاورمیانه می گردند و به یقین باشکست ها روبرو خواهند شد .

آمریکائیان اینبار بدون دخالت فیزیکی و ایجاد تنش رسانه ای و اجتماعی ملی خود فقط با برنامه ریزی مدون ،همپیمانان خود را وادار به برکرسی نشاندن حرفشان می کنند.وباکشتار زنان و کودکان و سالخوردگان بی دفاع با حملات موشکی تنفر جهان را برای خود می خرند.

آل سعود که ادعای اسلامی دارند و خود را مسلمان می دانند ولی تحت فرمان آمریکا برادر کشی می کنند و پا بر ارزشهای دین خود می گذارند را باید لعن و نفرین کرد و گفت برگشت به جاهلیت را آنان با حمله به یمن جامه عمل پوشاندند .همان جاهلانی که دختران را زنده به گور می کردند و بتها را پرستش می کردند.

ما جامعه تحصیل کرده و هنرمند ضمن محکوم کردن این حرکت ضد انسانی و ضد اخلاقی آل سعود و اربابش آمریکا،از تیم مذاکره کننده ایران می خواهیم نهایت دقت را در طرح دسیسه های تیم های مذاکره کننده از جمله آمریکای هفت خط و خال و موزی را داشته باشند و توافقی کنند که غرور ملی و دینی مان لکه دار نشود.

آل سعود ننگت باد آمریکا مرگت باد که خواهران و برادران دینی ما را اینگونه تاراج می کنید...
هنوز یهودیان پس گذشت ده ها سال تقاص کشتار یهودیان را به دست هیتلر از آلمانی ها مطالبه می کنند ولی ما مسلمانان برای کشتن همدیگر رقابت داریم و افتخار می کنیم .آیا این اسلام ناب محمدی است.

به امید آنکه پیروزی انصارالله و نیستی آل سعود را به نظاره بنشینیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: