« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
امام جمعه قلعه رئیسی:یه عده نون به نرخ روز خور و یه عده منفعت طلب هر روز به دنبال یک نفر هستند از خودشان هیچ ندارند عنوان کرد: این عده برای استاندار حاشیه سازی می کنند و او را مورد حمله و هجمه قرار می دهند شما در یک رحم اجاره ای هستید و دیر یا زود بیرون ریخته می شوید

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:
به گزارش خبرنگار فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

وی در ادامه :با انتقاد از همایشی که در این هفته در استان برگزار شد اضافه کرد: این دولت متعلق به نظام اسلامی و جمهوری اسلامی و همه مردم است در استان ما استاندار این دولت فردی فرهیخته و محترم و توانمند، دلسوز و پرتلاش است و اگر در استان می‌شد مصداقی برای اعتدال پیدا کرد انتخاب همین استاندار جناب آقای خادمی بود.

صلواتی اذعان داشت: عملکرد قابل دفاعی این استاندار دارد و آرامشی که امروز به جای جای استان حاکم است ستودنی است.

و با بیان اینکه یه عده نون به نرخ روز خور و یه عده منفعت طلب هر روز به دنبال یک نفر هستند از خودشان هیچ ندارند عنوان کرد: این عده برای استاندار حاشیه سازی می کنند و او را مورد حمله و هجمه قرار می دهند شما در یک رحم اجاره ای هستید و دیر یا زود بیرون ریخته می شوید.

صلواتی اظهار داشت: انتظار است به دامن همان اعتدال برگردید و الحمدالله فضای استان فضای همدلی و هم زباین و فضای کار و تلاش است، توده مردم از عملکرد استاندار رضایت دارند ممکن است نقدهایی هم باشد اما اگر شما راست می گوید بیاید استاندار دلسوز و بومی استان را کمک کنید.

امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه گفت: تضعیف استاندار توهین به خودتان است در گذشته هر وقت نیروهای بومی را تخریب کردیم جز ضرر و زیان چیزی حاصل نشده است.

وی با بیان اینکه در این همایش از سران خبیث فتنه حمایت شد و درخواست آزادی آنها را داشتند بیان کرد: شما گروهی هستید که هویتتان در سال 88 برای آحاد مردم مشخص شده و برای همیشه سران شما در زباله دان تاریخ این نظام دفن شدند و سران فتنه مرده متحرک هستند و شما هم با تمسک و به این مرده‌ها مرگ سیاسی و هویتی خودتان را فریاد می زنید و مردم سران فتنه را در 9دی تشیع جنازه کردند و منتظر روز دفن شان هستید.

صلواتی در پایان گفت: شما به دامن مردم بازگردید و این کارهای شما اعمال ناشایست و ناجوانمردانه و خیانت‌های سران فتنه را پاک نخواهد کرد اگر در این فضا مجالی برای تنفس یافتید شکرگذار نعمت رافت نبوی رهبر انقلاب باشید کاری نکنید روح عاشورای این امت این دفع تابوت شما را در هم بپیچد و برای همیشه زیر خاک دفن کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: