« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
بیمارستان 36 تختخوابی لنده که بنا به گفته مسئولان در سال‌های گذشته باید محقق می‌شد همچنان در لابه‌لای پرونده‌های سطح‌بندی و پیگیری وزارت بهداشت و درمان سرگردان مانده است

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

سید فخرالدین علیزاده:بهداشت و درمان یکی از مهمترین ضروریات جامعه و از شاخص‌های اصلی توسعه‌یافتگی در جامعه به حساب می‌آید که دولتمردان در عرصه‌های مختلف سعی در تحقق و دستیابی به سطح بالایی از آن در جامعه خود هستند.

به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی سال‌هایی که از عمر با برکت انقلاب می‌گذرد خدمات ارزشمندی در زمینه بهداشت و درمان و توسعه خدمات درمانی در سطح مناطق و استان‌های محروم صورت پذیرفته است.

شهرستان لنده یکی از مناطق محروم و توسعه‌نیافته‌ای در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که در سال‌های اخیر در حوزه بهداشت و درمان با ارتقاء درمانگاه شهر لنده به مرکز بستر درمانی و راه‌اندازی یک مرکز بهداشتی درمانی (چهار‌راه آل طیب) تا حد قابل توجهی توانسته پیشرفت‌هایی داشته باشد.

اما با شهرستان شدن لنده و وعده‌ و وعیدهای مسئولان در جهت ارتقای سطح بهداشت و درمان و راه‌اندازی یک بیمارستان در این شهرستان سطح توقعات مردم نیز بالا رفته است.

در جلسه شورای سلامت مورخ 17 فروردین 1392، سید عبدالحسین موسویان‌زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان وقت شهرستان‌های کهگیلویه و لنده به پیگیری مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص احداث بیمارستان در شهرستان اشاره و گفت: سعی کرده‌ایم بتوانیم بیمارستان خود را به مرحله سطح‌بندی و تصمیم‌گیری برای احداث برسانیم، که خوشبختانه این اتفاق در خصوص لنده انجام و بیمارستان 36 تختخوابی لنده برای سطح‌بندی و مراحل بعدی در حوزه مربوطه مطرح و مراحل تصمیم‌گیری پایانی‌ خود را سپری می‌کند.

حال پس از گذشت دو سال از این وعده مسئولان همچنان شاهد سردرگمی بیمارستان لنده و گم شدن آن در لابه‌لای پرونده‌های سطح‌بندی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند و می‌بینیم شهرستان‌هایی که به مرحله سطح‌بندی نرسیده بودند کلنگ احداث بیمارستانشان زودتر از شهرستان لنده زده شده که این خود بی‌اعتمادی مردم به وعده‌های مسئولان را نیز به همراه خواهد داشت.

بار دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی خواهشمندیم در جهت تحقق وعده‌های خود در حوزه بهداشت و درمان گام مؤثری بردارند. امیدواریم در آینده نه‌چندان دور شاهد کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از بیمارستان 36 تختخوابی لنده باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: