« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
محفل شعر با موضوع سوگ آفتاب ازطرف کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان لنده برگزار شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

به مناسبت سالروز رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب و بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران و سالروز قیام پاندهم خرداد دیروز عصر محفل شعر با موضوع سوگ آفتاب ازطرف کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده در حسینیه ثارالله سپاه شهرستان لنده برگزار شد.

حجت الاسلام الهی نیا امام جمعه موقت لنده ضمن گرامی داشت منزلت والای امام خمینی ( ر.ه )و شهدای پانزده خرداد که آغازگران حرکت انقلاب و مبارزه با استبداد و استکبار بودند در چمع شعرا و مشتاقان شعر و ادب گفت :هنرمند با بیانش با اجرای نقشهای نمایشی اش و با قلم و شعرش می تواند اثرگذار تر از منبر و موعظه باشد و هنرمندان را باید ارج نهاد و هنرشان را گرامی داشت و از آنان برای ایجاد چامعه ای متعالی کمک گرفت چرا که مردم بهتر مطالب را دریافت می کنند.در این محفل شعرههای برگزیده ارسال شده به دبیر خانه قرائت شد و در پایان از شاعران برتر تقدیر شد.

کانون بسیج هنرمندان لنده تاکنون در سال94 بدون داشتن مکانی ثابت یک دوره کلاسهای اموزشی بازیگری و برگزاری یادواره شهدا چشن نبمه شعبان و دیدار با خانواده شاهدو تشکیل کارگاه های اموزشی هنری داشته است.

 

خبر/احمد علی کریمی زاده

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: