« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۵۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
کارگاه آموزشی آشنایی با  قوانین و مقررات آیین‌نامه ارتقای اعضای هیئت علمی در سالن آمفی تئاتر دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان برگزار شد . به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com در آئین افتتاح این کارگاه آموزشی یک روزه ، مهندس اسماعیلی  معاون اداری مالی و توسعه منابع  دانشگاه با  عرض خیرمقدم به اساتید ، درباره ضرورت تشکیل این  کارگاه نکاتی بیان نمودو سپس دکتر کاشفی پور معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز صحبت های خود را به سمع حضار رساند. در این جلسه پس از طرح مواد آیین نامه ارتقاء، نظرات شرکت کنندگان برحسب ضرورت مطرح و چگونگی بهره مندی اعضای هیات علمی از آنها بررسی و در ادامه پیشنهادهای سازنده ای نیز مطرح گردید . دکتر سمیه دهداری معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه هم هدف از برگزاری دوره آموزشی را توانمند‌سازی معاون آموزشی و مسئولان کارگزینی اعضاء هیئت علمی و به روز رسانی اطلاعات آنها درباره آئین نامه های ارتقاء، ترفیع سالانه و نحوه تبدیل وضعیت آنها و جلوگیری از اتلاف وقت و دقت در امور عنوان کرد .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
هیات علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۰
0
2
به نظر جالب بود
اما یکی نیست که بپرسه وضعیت علمی برگزار کنندگان این کارگاه در چه سطحی هست. متاسفانه بی لیاقت ترین و بی سوادترین افراد این مجموع مسوول برگزاری این قبیل جلسات هستندو نطق پیش از دستور هم می عهده دارند. خدایا فقط هر چه زودتر ما رو نجات بده
اینجا همه کاری انجام میشه غیر از کارهای علمی
کافیه فقط یه سری به سایت دانشگاه بزنید و رزومه علمی معاونین و مدیران دانشگاه را دانلود کنید تا به عمق فاجعه پی ببرید.
مدیر پژوهشی و معاون مالی و پشتیبانی و معاون آموزشی دانشگاه که دیگه سرآمد همه شون هستند
هیات علمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
0
0
ای گل گفتید. وقتی معاون مالی و پشتیبانی یه دانشگاه یه سرباز وظیفه است. معاون آموزشی و پژوهشی یک نفر با دو سال سابقه است و مدیر پژوهشی هم تازه دکتراشو گرفته و از دار دنیا فقط یکی دوتا مقاله اونهم توی بلک لیست داره باید به حال دانشجوهای اون دانشگاه زار زار گریه کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: