« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵
خدا را شاکر هستیم که بعد از 9 ماه بلا‌تکلیفی قفل شهرستان کهگیلویه کلیدش پیدا شده و امیدواریم این کلید قفل محکم بیکاری و اشتغال جوانان را باز کند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
به گزارش خبرنگار فارس از چاروسا، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تغییر فرماندار کهگیلویه تاکید کرد: از جناب آقای استاندار به خاطر توجه به تذکرات دلسوزانه ائمه جمعه استان در خصوص عزل سرپرست فرمانداری کهگیلویه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

خطیب جمعه قلعه‌رئیسی اذعان داشت: خدا را شاکر هستیم که بعد از 9 ماه بلا‌تکلیفی قفل شهرستان کهگیلویه کلیدش پیدا شده و امیدواریم این کلید قفل محکم بیکاری و اشتغال جوانان را باز کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این کلید منجر به باز شدن قفل توسعه همه جانبه شهرستان کهگیلویه شود اضافه کرد: کاربرد این کلید با برای همه آحاد مردم کهگیلویه باشد نه فقط برای یک جریان خاص و امیدوار هستیم فرماندار جدید فرماندار همه مردم شهرستان کهگیلویه باشد.

صلواتی در خصوص تغییر بخشدار چاروسا هم یادآور شد: مردم چاروسا باید این را بدانند که نیاز اساسی و امروز ما در منطقه و بخش همدلی و همزبانی است حال که برادری عزیز و جوانی پر تلاش و ولایتمدار عرصه خدمت و نوکری جناب آقای غلامی از بین مردم رفت ولی تغییر و تحولات در هر دولتی امری عادی است و یکی از فرزندان همین منطقه به عنوان بخشدار جدید معرفی شد که لازم است مردم شریف منطقه جناب آقای پرواز را همدلی و وحدت کمک کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: