« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵
استخدام‌های غیرقانونی اخیر در سطح استان که بدون رعایت تشریفات قانونی انجام شده باید توسط سازمان بازرسی مورد پیگرد قرار گیرد و با عاملان آن برخورد شود چراکه حق بسیاری از جوانان استان پایمال خواهد شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

حجت‌الاسلام مهدی‌ کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته لنده با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: استفاده از فرصت ماه رمضان برای تقویت تقوای الهی ضروری بوده و هر مؤمن خداجوی باید از آن استفاده کند.

وی در ادامه به وضعیت بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط کنونی بیکاری در سطح استان و شهرستان و کشور هرگونه استخدام خارج از مجرای قانونی باید پیگیری و برخورد شود.

امام جمعه لنده تأکید کرد: استخدام‌های غیرقانونی اخیر در سطح استان که بدون رعایت تشریفات قانونی انجام شده باید توسط سازمان بازرسی مورد پیگرد قرار گیرد و با عاملان آن برخورد شود چراکه حق بسیاری از جوانان استان پایمال خواهد شد.

حجت‌الاسلام کیانی‌اصل به برنامه‌ریزی برای حضور شورای اداری شهرستان در سطح مساجد شهر و روستای لنده اشاره کرد و گفت: بسیاری از مسئولان از رو در رو شدن با مردم می‌ترسند.

وی یادآور شد: ترس مسئولان از انتقادات مردمی، ترس از حضور در میان مردم و عدم پایبندی به قول‌هایی که به مردم داده شد را زیبنده یک مسئول نیست و باید با حضور در کنار مردم و مطرح کردن موانع اجرای وعده‌های خود از مردم عذرخواهی کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: