« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۵
وی از اساتید نخبه و جوان ترین مدرس سطوح عالی بود و حکایت از نبوغ علمی و استعدادهای ویژه ایشان داشت و تالیفات و مقالات و آثار مکتوب ارزشمندی از خویش به یادگار گذاشت

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
پیام تسلیت مدیر مسئول و دبیر شورای دین پژوهان کشور به مناسبت ارتحال جانباز شهید استاد شیخ علی انصاری بویراحمدی

بسمه تعالی

من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوا الله عليه فمنهم من قضى نحبه ومنهم من ينتظر وما بدلوا تبديلا

شهادت جانباز و ایثارگر سرافراز و فرمانده شجاع جبهه های دفاع مقدس حجة الاسلام و المسلمین استاد انصاری بویراحمدی را به محضر مقدس حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه و نائب آن حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامة برکاته ولی فقیه مسلمین و به مراجع عظام و مدیران حوزه های علمیه و فضلا و روحانیون و تمامی مدافعان حریم ولایت اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و خانواده آن عالم برجسته دینی ومردم شریف خطه شهید پرور وپر افتخار کهگیلویه وبویراحمد تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
 فقدان آن مرحوم که از تلاشگران ممتاز عرصه ی علوم و تحقیق و تدریس و تبلیغ معارف ناب اهل بیت و از مدیران نخبه و برجسته مراکز دینی بودند،حقیقتاً ثلمه جبران ناپذیری برای حوزه های علمیه تشیع می باشد.
  مجاهدت و اخلاص و سخت کوشی و خستگی ناپذیر ی او در اثبات حقانیت خلافت بلافصل امیر المومنین (علیه السلام) و عشق و ارادت کم نظیر وی به امیر المومنین و ائمه طاهرین (علیهم السلام) و وقف کامل وجود خویش برای این هدف مقدس،اگر نگوئیم بی نظیر حقیقتاً کم نظیر بوده است.
وی از اساتید نخبه و جوان ترین مدرس سطوح عالی بود و حکایت از نبوغ علمی و استعدادهای ویژه ایشان داشت و تالیفات و مقالات و آثار مکتوب ارزشمندی از خویش به یادگار گذاشت.
آن روحانی بسیجی و فرمانده ایثارگر دفاع مقدس در حالی که سال ها با عارضه ریوی و قلبی ناشی از سموم شیمیائی و همچنین چندین جراحت شدید ناشی از ترکش و تیر مستقیم دست و پنجه نرم میکرد،لحظه ای از کار و تلاش و مجاهدت علمی و تدریس و تالیف و تبلیغ دست بر نداشت و تا لحظاتی قبل از لبیک گفتن دعوت حق،با جد و جهد تمام، به فعالیت در زمینه ی مسئولیت علمی خویش اهتمام داشت.
تاسیس مجمع جهانی شیعه شناسی و مؤسسه ی اندیشه ی اسلامی و فعالیت گسترده ی علمی و آموزشی و چاپ و نشر کتب و نشریات تخصصی شیعه شناسی و امام شناسی و حمایت از مستبصرین و مبلغین بین المللی و بر گزاری کنگره ها و همایش های تخصصی عدیده و چاپ 80 عنوان کتاب در اثبات حقانیت تشیع و دفاع از منشور عقاید شیعه که عمده ی آن را با هزینه ی شخصی انجام داده اند،برگ هایی زرین از کارنامه ی پر افتخار آن روحانی باخلاص و ایثارگر می باشد.
اینجانب درمندانه از درگاه خداوند متعال علو درجات و تعالی روح و رضوان و رحمت واسعه برای آن وجود با برکت و صبر و اجر برای بازماندگان بخصوص والدین رنج دیده و همسر گرامی و فرزندان داغدارش و فامیل بزرگ مشایخ انصاری را مسئلت می نمایم


آیت پیمان             
مدیر مسئول شورای دین پژوهان کشور

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: