« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۲
جناب آقای استاندار محترم جامعه علمی لنده را در یابید.خودتان گفتید دانشجویان پیشانی تحولات هر جامعه هستند پس بدانید پیشانی لنده را سیاست مدیریتی پیام نور زخمی کرده است و زخمش چرکین شده و التیامش را اکنون می خواهند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

احمدعلی کریمی زاده :وجود مجامع علمی و دانشگاه ها در مناطق مختلف کشور علاوه بر ایجاد فضای علمی مناسب، در اقتصاد خانواده ها نیز بسیار تاثیر گذار و دغدغه رفت و آمدها و اسکان و ...را از شانه های خانواده بر می دارد که این مهم را دکتر محمود  احمدی نژاد رئیس جمهور  سابق به خوبی درک کرده  و نسبت به توسعه دانشگاهها در تمامی شهرستانهای کوچک و بزرگ اقدام نموده تا این مهم را محقق سازد ولی متاسفانه عدم حمایت بعضی از دولت مردان  فعلی از چنین تفکری و سرکوب کردن ساخت دانشگاه ها و تجمیع آنان بار دیگر نا امیدی و یاس را در دولت امید برای خانواده ها به ارمغان آورده است.

فضای فیزیکی نا تمام پیام نور لنده و مکان فعلی استیجاری فضای آموزشی با صندلی های کم و شکسته و نبود حد اقل های امکانات سرمایشی و گرمایشی و بالا رفتن شهریه های دانشجویی که بی شبهات به پول زور هم نیست همه دلواپسی از جمع آوری دانشگاه لنده را در اذهان تداعی می کند و روند کند تکمیل ساختمان جدید و ندادن اعتبار به پیمانکار و آغاز سال جدید باورها را معطوف بر این داشته که اول مهر پذیرش در لنده نخواهد بود .

دو رشته خوب الهیات و فقه و مبانی حقوق و حسابداری را قبلا از پیام نور لنده گرفتند و می رود تا شک به یقین مبدل شود اگر در اولین فرصت پول به بدنه دانشگاه پیام نور تزریق نشود.

و باید گفت اگر دانشگاه اکنون به خوبی اداره می شود فقط به یمن تلاشهای طیبی رئیس این دانشگاه است که با رایزنی و رفاقت هایش تلاش دارد با حداقل ها ، چرخ دانشگاه بچرخد اما یک دست که صدا ندارد!

جناب آقای استاندار محترم جامعه علمی لنده را در یابید.خودتان گفتید دانشجویان پیشانی تحولات هر جامعه هستند پس بدانید پیشانی لنده را سیاست مدیریتی پیام نور زخمی کرده است و زخمش چرکین شده و التیامش را اکنون می خواهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: