« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۶
شهرستان دهدشت چنین مواردی را زیاد دارد و گروه تحقیق کمیته امداد اولاً توان پیدا نمودن آنها را کمتر دارد و ثانیاً بر فرض پیدا نمودن، توان رسیدن به آنها را ندارند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

نمونه‌ای از مکاتبات و پیگیری نیازها و رفع مشکلات مستمندان توسط آیت الله آ میر احمد تقوی
بسمه تعالی

برادر معظّم حضرت مستطاب آقای حاج سید رضا نیّری
سلام علیکم و رحمة الله و برکاته

امید است همواره به آنچه رضای خداوند متعال است موفق باشید.

دو نفر جوان اول و دوم دبیرستانی آمدند نزد حقیر و شروع نمودند به خالی نمودن عقده‌های خود که: «با این وضع چطور درس بخوانیم؟ با وصفی که زیر پوشش کمیته امداد امام هستیم و تابستان‌ها هم کارگری نموده و به لباس‌های دست دوم و سوم اکتفا می‌نماییم؛ یعنی هر چه را نداریم نمی‌خواهیم، امّا باز هم امّا ما پنج برادر و خواهریم که مادرمان را از دست داده‌ایم و با پدر پیر فرتوتی، شش نفره در یک اطاق ۳ در ۴ یا پنجی بدون برق و آب که مسلمانی بدون کرایه در اختیار ما قرار داده به سر می‌بریم. یعنی هر نفر در دو متر یا دو متر و نیم زندگی می‌نماییم و ما پنج نفر در سنین اول و دوم و سوم راهنمایی و اول و دوم دبیرستان هستیم؛ آیا با چنین وضعی درس خواندن امکان دارد؟»

بنده از آقای پوزش مسئول کمیته امداد دهدشت خواهش نمودم که چون بنده وسیلۀ نقلیه ندارم، لطف فرموده با ماشین تشریف بیاورید تا با هم به عیادت مریضی برویم. با هم رفتیم و آن صحنۀ راحت برانداز را دیدیم. ایشان هم متأثر شدند. عرض کردم «تکلیف چیست؟ خودشان قطعه زمینی در حیات مادرشان از اراضی شهری دریافت نمودند. آیا شما می‌توانید دو اتاق و یک حیاط با دست‌شوئی برای آنها بسازید تا هرچه زودتر از این زندان آزاد شوند؟» فرمودند «طرح امسال تمام شد برای سال ۷۴ فکری برای آنها می‌کنیم.» مثال عامیانه‌ایست که «به الاغ لاغر گفتند نمیر تا إنشاءالله بهار بیاید»

عرض کردم «فکر عاجلی باید کرد. این حرف ۷۴ به درد نمی‌خورد.» فرمودند «شما شرحی در این باره به ما بنویسید تا ما شرحی ضمیمۀ آن نموده برای مدیریت محترم بفرستیم، و مدیریت هم شرحی ضمیمۀ آنها نموده به مرکز بفرستند، شاید بتوان خارج از نوبت فکری برای آنها بشود.» اکنون بنده آن دو شرح را حذف نموده و مستقیماً این شرح را به حضرتعالی نوشتم. امید است این شرح، روح ایمانی شما را آزرده و رنجور نموده و در نتیجه دستور بفرمایید سریعاً منزلی به نحو مزبور برای آنها بسازند تا از زندان خارج شوند، یا هم یک میلیون تومان، بیشتر یا کمتر، بفرستید تا بنده إنشاءالله به نحوی که عرض شد منزلی برای آنها تهیه نمایم.

باید دانسته شود که این پنج نفر، یعنی سه برادر و دو خواهر، همه در شدّت جوانی و آتش شهوت هستند هر نفر در دو متر و نیم زندگی نموده چگونه ممکن است؟ شهرستان دهدشت چنین مواردی را زیاد دارد و گروه تحقیق کمیته امداد اولاً توان پیدا نمودن آنها را کمتر دارد و ثانیاً بر فرض پیدا نمودن، توان رسیدن به آنها را ندارند.

خداوند تبارک و تعالی طول عمر با عزّت به مقام معظّم رهبری و توفیق ادارۀ کشور را بیش از پیش به دولت مردان دل‌سوز نظام مقدّس جمهوری اسلامی عنایت فرماید.

من کان رأس ماله الرجاء
حقر احمد تقوی مقدم

۷۳/۵/۱

بسمه تعالی

۱۳۷۳/۵/۲

مدیر کل محترم کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویر احمد

برادر ارجمند حاج آقا قبادپور
سلام علیکم

احتراماً به پیوست تصویر نامه مورخ ۷۳/۵/۱ حجت الاسلام و المسلیمن حاج آقا تقوی با توجه به پی‌نوشت برادر ارجمند حاج آقا حیدری در خصوص خانوادۀ تحت پوشش امداد دهدشت جهت بررسی و اظهار نظر فوری تقدیم می‌گردد.

مدیرکل دفتر سرپرستی کمیته امداد امام خمینی

بسمه تعالی

۷۳/۶/۵

مسئول محترم کمیته امداد امام خمینی دهدشت
سلام علیکم

احتراماً تصویر نامه مدیرکل محترم دفتر سرپرستی در خصوص وضعیت مسکن خانواده تحت پوشش امداد دهدشت جهت بررسی و اظهار نظر فوری به حضورتان ارسال می‌گردد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویر احمد
روح الله قبادپور

رفع مشکلات مستمندان 4

بسمه تعالی

۷۳/۶/۱۳

مدیرکل محترم کمیته امداد امام خمینی استان کهگیلویه و بویر احمد
سلام علیکم

احتراماً عطف به نامۀ شمارۀ ۱۰/۲۹۴۷ – ۷۳/۶/۵ منضم به تصویر- نامۀ مدیرکل محترم دفتر سرپرستی و نامۀ حضرت حجت الاسلام و المسلیمن حاج آقا تقوی به عرض می‌رساند همانطوری‌که حاج آقا تقوی در نامۀ خود به مقام محترم سرپرستی اشاره فرمودند خانوادۀ مذکور تحت حمایت این نهاد می‌باشد و از نظر مسکن به شدت در تنگنا هستند و نیاز ضروری به احداث مسکن دارند. گرچه در شهر سکونت دارند ولی نیاز مبرم به مساعدت در زمینۀ مسکن دارند. امید است عنایت لازم در حق آنها مبذول گردد.

و من الله توفیق
پوزش
مسئول کمیته امداد امام خمینی دهدشت

رفع مشکلات مستمندان 5

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
0
0
خدا إنشاءالله خيرشون بده
حاج آقاى مير احمد تقوى
حاج آقاى نيرى
حاج آقاى قبادپور
جنس اين آدم ها بسيار ناياب و وجودشون سرشار از انسانيت و مهرباني و تقوا هست
تا هستند باعث بركت هستند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: