« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۸
در راستای توجه بیشتر به  مباحث فرهنگی و هنری ،دور دوم از مرحله اول کلاسهای بازیگری نمایش از عصر پنجشنبه با حضور78 کار آموز در شهرستان لنده آغاز شد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
سرگردپاسدارعلی محمدی فرمانده سپاه شهرستان لنده در آئین افتتاح این کلاس ها از تلاش های مسئول کانون بسیج هنرمندان شهر ستان لنده برای موفقیت در اجرای دور اول این کلاسها و خروجی مناسب و رضایتمندی کارآموزان بازیگری ، تقدیر کرد و افزود :بی شک هنری برای جوامع بشری با ارزش است که در راستای تعالی جامعه و طی نمودن راه کمال اجتماعی باشد.

وی افزود هنرمندان می بایست الگوهای مناسبی برای جوانان و نوجوانان باشند و بدانند که به واسطه هنر زیبایشان در معرض نقد و نگاه های بیشتر نسبت به دیگر اقشار جامعه هستند که همین وظیفه اخلاقی آنان را دوچندان می کند ، هنرمند باید تعهدش را هنر نهادینه کند و در فرهنگ سازی و آموزش ارزشها کمک باشد.

کورش محمدی از پیشکسوتان عرصه نمایش و یکی از مدرسین این کلاسها از هنرجویان خواست برای رسیدن به مطلوب تلاشی مضاعف نموده و از اینکه این کلاسها در در شهرستان لنده برای بار اول در سطح استان برگزار می شود اظهار خورسندی کرد و این کلاسها را در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت دادن به فرهنگ خواند.

احمد علی کریمی زاده مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان لنده گفت :در دور اول این کلاسها که در اسفند و فروردین 93-94برگزار شد 56نفر ثبت نام که در پایان پس از آزمون کتبی و عملی 27نفر توانستند با موفقیت به مرحله دوم که در مهرماه امسال برگزار می شود راه پیدا کنند کریمی زاده گفت :در دور دوم از مرحله اول 97نفر نام نویسی کردند که می بایست 60ساعت دوره هنری را با موفقیت طی کنند.

در این روز از هنرمندان بسیجی که در برگزاری یادواره شهدای شهرستان لنده تلاش کردند تجلیل شد ،

                                                                                        کانون بسیج هنرمندان لنده در مهرماه امسال مسئولیت فنی و فرهنگی فضا سازی بازسازی استانی واقعه غدیر خم را با کارگردانی احمدعلی کریمی زاده و حمایت سپاه شهرستان لنده و سپاه استان را بر عهده دارد که بیش از 200بازیگر و تجهیزلات بسیار برای فضا سازی را نیاز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: