« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
بازیگری های گذشته تاکنون منطقه ما را به گند کشیده است و دلیل بسیاری از عقب ماندگی ها، رفتارها و نگرش های غلط سیاسی بوده که هنوز هم داریم از آنها می سوزیم

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com:

اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند. در این نشست ابتدا سیدجمال الدین ارجمند رئیس این شعبه در استان گفت: از قدیم الایام بیت حضرت آیت الله ملک حسینی و شخص ایشان مامن و ماوای نه تنها مردم استان، بلکه مردم خطه جنوب کشور بوده و این افتخار را نیز داریم که هم استانی با ایشان هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در ادامه خاطرنشان کرد: بیت حضرت آیت اله ملک حسنی به دور از منازعات و دیدگاههای سیاسی بوده که چه نیروهای اصلاح طلب و چه اصولگرا از آن به عنوان پشتوانه ای محکم یاد می کردند.

ارجمند یادآور شد: امروز نیز خرسندیم که فرزند خلفی چون حضرتعالی ادامه دهنده راه پر خیر و برکت ایشان بوده و باز هم بر خود می بالیم که همشهری و هم استانی با جنابعالی هستیم.

رئیس شعبه کهگیلویه و بویراحمد حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: گفتمان ندای ایرانیان ذیل گفتمان اصلاح طلبی بوده که متشکل از جوانان فعال و پویای کشور است به ویژه در استان کهگیلویه و بویراحمد که دغدغه این را دارند که هرکدام گوشه از کار را گرفته، تا در جهت اعتلا و پیشرفت استان گامی بردارند.

ارجمند با بیان اینکه در صدد بودیم اولین دیدار رسمی را با حضرتعالی داشته تا به عنوان تبرک کننده فعالیت خود سایر دیدار ها و نشست ها با مسوولین از آن یاد کنیم، گفت: امیدواریم همانطور که کمافی السابق از نصایح ارزشمند حضرت آیت الله ملک حسینی بهره مند شدیم، هر جا که نیاز بود در ادامه راه نیز ما را از نصایح و فرمایشات خود بهره مند کنید.

نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار گفت: از اینکه گروهی برای فعالیت ثمربخش دور هم جمع شده و برای اعتلای آرمانهای نظام گام بردارید خرسندیم زیرا معتقدیم کسالت و خمودگی نسبت به آنچه در جامعه رخ می دهد امری زشت و ناپسند است.

حجه الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی افزود: مرحوم حضرت آقا با اصل تحزب مخالف بود و از دیدگاه بنده برای این مخالفت دو دلیل داشتند. دلیل اول شکل گیری حزب جمهوری اسلامی بود که به صورت عینی برای رسیدن به قدرت اقتصادی و سیاسی و تخریب شخصیت های دیگر و انحصار گرایی قدم برداشت و ذلت به دنبال آورد و حضرت آقا به این دلیل با اصل تشکیل حزب مخالف بودند.

وی ادامه داد: جالب اینجاست همان ها که انحصار طلب بودند ژست آزادی خواهی گرفتند و یادشان رفت که زمانی بدترین انحصارطلب ها بودند و سیاه ترین حالت ها را داشتند.

نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری در ادامه افزود: دومین عامل مخالفت حضرت آقا با تحزب این بود که ایشان فرمودند حزبی که تشکیل می شود برای چیست؟ برای این است که شعاری را به جامعه منتقل کنند؟ برای این کار چه لزومی به تشکیل حزب دارند؟ غیر از این است که می خواهند بر اساس یک آیین نامه و اساسنامه برای رسیدن به قدرت فعالیت کنند؟ که همانا رسیدن به قدرت و تلاش برای آن مقدس نیست. بنابراین اگر به قدرت رسیدند کشمکش با افراد و احزاب دیگر خواهند داشت و اگر مسلط شوند هم دیگران و مخالفین را سرکوب و تحقیر و تخریب کرده، که این از جمله دلایل حضرت آقا جهت مخالفت با تحزب بود.

ایشان در ادامه فرمود: حضرت آقا معتقد بودند در نظام دینی یک حزب باید وجود داشته باشد و آن حزب الله است که تفسیر آن هم در روایات آمده است و هرکس شیعه امیرامومنین است حزب الله نیز هست. وی خاطرنشان کرد: حزب الله متعلق به یک نفر یا گروه خاص نیست و نگرش ها و نظرات پذیرفتنی است و هیچ چیز در انحصار هیچ کس نیست بلکه منطبق با حریت انسان، فطرت انسانی، ظلم ستیزی و شایسته سالاری است.

نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: از دیدگاه حضرت آقا حرب الله هیچ چیز کم نداشت که بخواهیم چیزی بر آن بیفزاییم و پرچمی به نمایندگی از دیدگاه جدید بنا کنیم.

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: بازیگری های گذشته تاکنون منطقه ما را به گند کشیده است و دلیل بسیاری از عقب ماندگی ها، رفتارها و نگرش های غلط سیاسی بوده که هنوز هم داریم از آنها می سوزیم.

حجت الاسلام سید شرف الدین ملک حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه دو حالت را در تشکیل احزاب ترسیم می کنم، افزود: در حالت اول؛ شکل گیری احزاب و قانون و نگرش آن یک امر مثبت و یا یک امر منفی است. در هر دو صورت ممکن است تصمیم های ذیل آن درست یا نادرست باشد یعنی ممکن است نگره آن درست و عزم در ذیل آن هم درست باشد . گاهی نیز ممکن است عزم در ذیل آن غلط باشد یعنی تشکیل حزبی که بخواهد اختاپوس وار سایر احزاب و تشکل ها را نابود کند عزم غلطی است. اما گاهی ممکن است نگره غلط باشد اما عزم در ذیل آن در متن درست باشد، آن وقت افراد باید ضمن آن آرمان ها بیایند در صحنه و نگرش های خود را معطوف به رشد و تعالی جامعه در همه عرصه ها کنند.

ایشان در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: تا زمانیکه به تعهدهای اخلاقی خود پایبند باشیم شیطان فرصت نخواهد داشت ما را فریب دهد و امیدوارم همانطور که پرانرژی وارد شدید همانطور نیز عمل کنید و بدانید که از بس با اصلاح اصولگرایی و اصلاح طلبی بازی شده است دیگر چیزی از آن باقی نمانده است و بنده اعتقادی به این دو موضوع ندارم و آنچه مهم و حایز اهمیت است تلاش برای اعتلای ایران اسلامی است.

 

خبر/پریساکاظمی (خزائیان)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: