« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
اصحاب رسانه شهرستان لنده به مناسبت سالروز ورود آزادگان سربلند به کشور با فرماندار آزاده شهرستان دیدار کردند

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

اصحاب رسانه شهرستان لنده به اتفاق حجت الاسلام الهی نیا رئیس تبلیغات اسلامی و اسماعیل زارعی رئیس ارشاد اسلامی این شهرستان ، به مناسبت سالروز ورود آزادگان سربلند به کشور با فرماندار آزاده شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام الهی نیا ، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و دهه کرامت ، پایداری نظام اسلام را مدیون ایثار وشجاعت آزادگان و شهدا دانست و افزود: آزداگان طلایه داران صبر و استقامت در دوران سخت و مشقت بار اسارت هستند که با تأسی به سرور آزادگان جهان امام حسین ( ع ) و اسرای واقعه ی کربلا ، در غربت باعث سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند .

در ادامه این جلسه :اسماعیل زارعی با تبریک روز ورود آزادگان به میهن اسلامی ،انقلاب اسلامی را مدیون ایثارگری آزادگان ،جانبازان ،بسیجان و خانوادهای معظم شهدا دانست و از ابتکار اصحاب رسانه در پی ریزی دیدار با آزادگان در سالروز ورود ازادگان به میهن اسلامی تقدیر و تشکر نموده است.

در ادامه فتاح بدری مدیر سایت تحلیلی خبری آوای دنا ، آزادگان را ظرفیت‌های ارزشمند و نمونه‌های برجسته از فرزندان انقلاب اسلامی دانست که در مواقع سختی با ایثار و صبر خود از هویت ملی دفاع کردند و افتخار و عزت برای کشور به ارمغان آوردند.

                                                                                                                  در پایان این محمد مرادی  فرماندار آزاده شهرستان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی  و قدردانی از حضور مسولین و اصحاب رسانه  در دفتر ایشان به منظور ارج نهادن به مقام والای آزادگان افزود :در دوران هشت سال دفاع مقدس همه اقشار کشور به ویژه نوجوانان و جوانان کم سن و سال  با امکانات بسیار ناچیز و با توجه به مشکلات اقتصادی و مظلومیت کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با لبیک گفتن به ندای امام خمینی(ره) ـ به خاطر آب و خاک و برای برقراری امنیت و آسایش هم میهنان عزیز راهی مناطق جنگی شدند  و بر روی لباس این رزمندگان عزیز نوشته شده بود « یا زیارت یا شهادت » و برخی از ایشان به آرزویشان یعنی شهادت رسیدند ، عده ای دیگر مجروح شده و به جمع ایثارگران و جانبازان ملحق شدند و عده ای هم به اسارت دشمن درآمدند و به جمع آزادگان پیوستند .

امیدوارم مردم شریف کشور به ویژه شهروندان ارجمند شهرستان نیز قدردان زحمات و فداکاری همه ایثارگران باشند .

وی از اصحاب رسانه و نویسندگان درخواست نمود تا خاطرات و رشادتهای این عزیزان را ثبت و ظبط و اجازه ندهند دوران طلایی انها به دست فراموشی سپرده شود.
در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به فرماندار آزاده شهرستان اهدا گردیده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: