« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
« فرماندار بهمئی : برای برطرف شدن مشکلات مردم باید با وحدت، تعامل و همکاری متقابل اقدام کرد

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
در نشست هم اندیشی اعضای شوراهای روستایی و دهیاران شهرستان بهمئی  با اشاره به نقش مهم شوراها و دهیاران و تعالی اهداف نظام در هر منطقه از شوراها و دهیاران بعنوان پل ارتباطی بین مردم و نظام یاد کرد و ارتباط بیشتر و تعامل مناسب این دو نهاد در جهت شناسایی ظرفیت ها و تلاش در جهت رفع برخی از نیازهای مردم منطقه را خواستار شد.

« آقای سلطانعلی رحمانی » در این نشست که با هدف تبیین و شناسایی راهکارها و بررسی چگونگی بهره وری از ظرفیت های موجود در منطقه برای کمک به توسعه و عمران و رفع بخشی از نیازهای مردم در مناطق مختلف، در سالن فرمانداری بهمئی برگزار شد، با اشاره به اینکه ،  پیگیری و نظارت شوراها و دهیاران بر روند اجرای پروژه ها و جمع بندی و ارائه مشکلات اولویت دار روستاهای تابعه امری ضروری و مهم است  گفت : تلاش بیشتر شوراها و دهیاران در بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی برای ایجاد و توسعه زیرساخت ها در منطقه اهمیت دارد.

« فرماندار بهمئی »  با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها برای توسعه و آبادانی،  گفت :  برای برطرف شدن مشکلات مردم باید با وحدت، تعامل و همکاری متقابل اقدام کرد.

« وی » همچنین در این جلسه همکاری و مساعدت شوراها و دهیاران را بعنوان نمایندگان منتخب مردم در هرمنطقه در جهت افزایش رضایت مندی مردم ضروری دانست.

شماری از دهیاران و اعضای شورای اسلامی نیز در این نشست به بیان مشکلات حوزه های خود  اشاره کردند.

    تکمیل غسالخانه ، انجام عملیات عقب نشینی ساخت و سازها  برای اجرای طرح هادی روستا ،  انجام عملیات شن ریزی جاده های نامساعد ، بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارساییهای موجود در روستا ، جلب مشارکت و خودیاری مردم و همکاری با مسئولین ،  نظارت و پیگیری اجرای طرحها و پروژه‌های عمرانی اختصاص یافته به روستا ها ،  ایجاد زمینه مناسب جهت اجرای مقررات بهداشتی و حفظ نظافت و تأمین بهداشت محیط از مهمترین مصوبات این نشست بود.

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: