« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
فرماندار بهمئی در نشست با شهردار و شورای شهر لیکک گفت :  تعلل و تاخیر در عدم خدمت رسانی مطلوب به مردم شهر لیکک  پذیرفتنی نیست

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
« فرماندار و رئیس شورای برنامه ریزی شهرستان بهمئی »در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لیکک که در محل فرمانداری بهمئی برگزار شد بر تلاش بیشتر شهرداری برای جلب رضایت مردم تاکید کرد وگفت: بسیاری از مشکلات مردم و انتظارات شهروندان شهر لیکک با امکانات موجود شهرداری و با همت بیشتر شورای شهر قابل حل است .
 «سلطانعلی رحمانی » با ابراز خرسندی از ادامه آسفالت ریزی خیابان ها ومعابر شهر لیکک بر نظارت فنی و مهندسی در امور عمرانی سطح شهر و همدلی وهمزبانی و اتحاد اعضای شورای شهر لیکک  تاکید و ابراز امیدواری کرد با وفاق و همدلی شورای شهر و شهرداری مشکلات شهر لیکک حل شود.
« فرماندار بهمئی » خواستار اطلاع رسانی مطلوب از عملکرد دولت در حوزه خدمات رسانی شهری و بیان صریح مشکلات شهرداری به مردم شد و افزود : باید با صداقت و صراحت ، خدمات انجام گرفته و مشکلات پیش رو را با مردم در میان گذاشت تا مردم نیز با اعتماد و درک متقابل ، شهرداری و شورای شهر لیکک را در حل مشکلات شهری یاری نمایند.
« فرماندار بهمئی » در اولین جلسه خود با اعضای شورای شهر و شهردار لیکک ،  بار دیگر بر نظافت بیشتر شهر لیکک و لایروبی کانالها تاکید کرد.

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: