« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
علي رغم گذشت بيش از 3سال ازشهرستان شدن لنده هنوز بحث استقلال شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان در دانشگاه علوم پزشكي استان لاینحل مانده است!

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com

البرز محمد خاني رئيس شوراي اسلامي شهر لنده در حاشیه دیدار شهردار و اعضای شورای شهر لنده با فرماندار شهرستان که به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و تجلیل از فرماندار آزاده شهرستان صورت گرفت به شدت از مشکلات شهرستان لنده خصوصا در خصوص وضعیت بهداشتی ودرمانی ،بن بست بودن شهرستان و عدم وجود راه اصلی ،نبود پروژهای عمرانی و همچنین اختصاص کمترین مبلغ از محل اعتبارات ماده 180 به شهرستان لنده ، گلایه نموده است.

وی هچنین از عدم استقرار بسیاری از ادارات شهرستان بعد از قریب به سه سال از گذشت شهرستانی لنده و وعدهای عملی نشده در این خصوص سخن گفت و اظهار امیدواری کرد با پیگیری فرماندار شهرستان و اعضای شورای شهر این خواسته قانونی تحقق پیدا کند.

ایشان افزود: در حالي كه دولت تدبير و اميد توسعه بهداشت و درمان را يكي از مهمترين اقدامات اساسي اين دولت بر مي شمارد اما علي رغم گذشت بيش از 3سال ازشهرستان شدن لنده هنوز بحث استقلال شبكه بهداشت و درمان اين شهرستان در دانشگاه علوم پزشكي استان لاینحل مانده است.

البرز محمد خاني اظهاركرد: ايجاد درمانگاه تخصصي همراه با پزشك متخصص يكي از نياز هاي ضروري شهرستان لنده است كه باتوجه به طرح تحول نظام سلامت ضروری است تا هرچه سريعتر در در این خصوص اقدام لازم بعمل اید.

رئیس شورای شهر لنده تصریح کرد ،متاسفانه شهرستان لنده در همه زمینه ها مظلوم واقع گردیده خصوصا به لحاظ وضعیت بهداشتی و سلامت و ما مصمم هستیم تا ندای مظلومیت مردم این شهرستان را به هر شکل مقتضی به اطلاع مسولان برسانیم.

گفتنی است در این جلسه جمعی از اصحاب رسانه نیز حضور داشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: