« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به تلاش دشمنان برای تضعیف مبانی دینی جامعه، در راستای فرهنگ دینی و مبانی اعتقادی تلاش کرده و تکاپوی ما نیز در همین زمینه خواهد بود

سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com
دکتر رضا دهبانی پور، مدیر کل و دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد، به خبرنگار خبرگزاری شبستان، گفت: دستگاه های فرهنگی با توجه به وظایف ذاتی خود فعالیت های متفاوت فرهنگی را در طول سال در دستور کار خود قرار می دهند.

وی، افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز با توجه به وظیفه ذاتی خود برنامه های مختلفی از اوایل امسال تاکنون را در دستور کار قرار داد که به خوبی و با استقبال مردم و مسئولان مواجه شد.

دکتر دهبانی پور، برگزاری هشت جشنواره استانی رضوی در هشت شهرستان استان را یکی از این برنامه ها دانست و اظهار کرد: در قالب این جشنواره ها برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در راستای ترویج سیره ائمه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، با بیان این که استان میزبان چهارمین جشنواره ملی آئین های نمایشی، نقالی و پرده خوانی در فرهنگ رضوی بود، عنوان کرد: حضور هشت گروه نمایشی مرتبط با سیره ائمه از سراسر کشور و اجرای عمومی نمایش ها با استقبال مردم و مسئولین مواجه و نتیجه مطلوبی را در پی داشت.

وی، برگزاری این جشنواره ها را با هدف تبیین فرهنگ رضوی و آشنایی با سیره اهل بیت(علیهم السلام) در استان دانست و اضافه کرد: همایش فعالان قرآنی استان نیز با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دیدار با مدیران موسسات قرآنی و بازدید از مراکز آنها از دیگر برنامه هایی بود که به نحو مطلوبی برگزار شد.

دهبانی پور، از حمایت موسسات و فعالین قرآنی خبر داد و گفت: گرامی داشت یاد و خاطره عملیات «پد خندق» با برگزاری برنامه هنری که صبغه مذهبی نیز داشت از دیگر برنامه هایی بود که توسط این اداره کل در تیر ماه امسال اجرا شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: با توجه به این که دستگاه ما دستگاهی فرهنگی است، در راستای فرهنگ دینی و مبانی اعتقادی تلاش کرده و تکاپوی ما نیز در همین زمینه خواهد بود.

دهبانی پور، ادامه داد: تلاش داریم برنامه ها با توجه به ذائقه مردم در زمینه دینی و مذهبی پیش رود؛ هر چند که گاهی اوقات در این زمینه برداشت های متفاوتی صورت می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: