« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنده با حضور فرماندار ،بخشدار مرکزی و اعضای این انجمن در دفتر فرمانداری این شهرستان  برگزار شد

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
در این جلسه که با حضور اکثریت اعضای انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان لنده برگزار شد، مواردی همچون انعقاد تفاهم نامه با اداره آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ،همکاری و همیاری دهیاران  و همچنین افزایش تعداد کتابخانه های عمومی در سطح روستاهای دارای جمعیت بالا و همچنین شهر لنده  از طریق وقف و خودیاری مردم روستا ها از مهمترن مسائلی بودند که در دستور کار جلسه قرار داشتند.

در این جلسه مصوب شد با همکاری دهیاران و مسولان زیربط نسبت به راه اندازی کتابخانه های عمومی روستاهای سرآسیاب ، ایدنک، قیام وچهار راه عالی طیب  و همچنین تشکیل کتابخانه های سیار با هماهنگی آموزش و پرورش و کتابخانه عمومی شهرستان اقدام گردد.

محمد مرادی فرماندار لنده در این جلسه عدم وجود فضای فیزیکی جهت راه اندازی کتابخانه های عمومی را یاد آوری نموده  و بر لزوم ایجاد و تاسیس کتابخانه های عمومی در سطح شهرستان تاکید نمودند.

فرماندار لنده افزود ،بحث مطالعه مفید یک کار بزرگ و رسالت مهم نهاد کتابخانه­ های عمومی است که نیازمند مشارکت گسترده و همه جانبه است. وی ایجاد انگیزه و نیاز به مطالعه را مهمترین مساله در توسعه کتابخوانی و نهضت مطالعه مفید دانست و افزود: معرفی کتاب خوب می بایست جدی گرفته شود.

در ادامه جلسه سایر اعضای انجمن راجع به مسائل و مشکلات موجود کتابخانه های عمومی شهرستان و ارائه راهکارهایی جهت حل مشکلات موجود و توسعه فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی که رسالت اصلی نهاد کتابخانه های کشور است به بحث و تبادل نظر پرداختند .

در این جلسه مرادی فرماندار لنده و اسماعیل زارعی رئیس اداره ارشاد اسلامی، کسب مجوز انتشار «پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف»(آوای دنا) را به مدیر و صاحب امتیاز این پایگاه خبری تبریک گفته و برای ایشان در ادامه کار اطلاع رسانی آرزوی موفقیت نموده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: