« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
توقع ما از استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مسئولین استانی و مسئولین سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور این است که زنده یاد هوشنگ نادری را شهید اعلام کنند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
معاون قضایی دادگستری استان فارس در مراسم چهلمین روز درگذشت شهادت گونه زنده یاد هوشنگ نادری مسئول یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد گفت: توقع ما از استاندار کهگیلویه وبویراحمد، مسئولین استانی و مسئولین سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور این است که زنده یاد هوشنگ نادری را شهید اعلام کنند.

حجت السلام و المسلمین سید صدرالله رجایی نسب در مراسم چهلمین روز درگذشت نادری افزود: زنده یاد هوشنگ نادری در حین انجام وظیفه و در راه حفاظت از انفال جان خود را از دست داد و این شهادت است. او کسی بود که تا آخرین لحظه از منابع ملی حفاظت کرد و همه هم و غم کارکنان منابع طبیعی و خانواده ایشان این است که وی را در زمره شهدا قلمداد کنند .

وی با اشاره به ویژگی های زنده یاد نادری گفت: ایشان فردی توانمند، شجاع و دلسوز بودند و اجر شهید بی تردید برای امثال نادری که برای منافع عمومی تلاش می کنند و جان خود را در این راه از دست می دهند وجود دارد.

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره هوشنگ نادری که عصر روز جمعه 9 مردادماه در حین ماموریت و در هنگام انجام وظیفه جان خود را تقدیم منابع طبیعی و حقوق آیندگان کرد، امروز عصر در مسجد دولت آباد یاسوج برگزار شد. این مراسم با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگلها، مراتع وآبخیزداری کشور، معاون قضایی دادگستری کل استان فارس، مدیرکل منابع طبیعی استان، رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد، کارکنان منابع طبیعی، مسئولین اداری و رجل سیاسی استان برگزار شد.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حاضرین گفت: کسی که در راه حفظ حقوق آیندگان تلاش می کند و جان خود را به خطر می اندازد، بالاترین ارزش را در اجتماع دارد.

مهندس عزت اله بهشتی فرد گفت: هوشنگ نادری مرگی شهادت گونه داشتند و در طول دروان خدمت بارها مورد تهدید و ضرب و شتم متجاوزین و سودجویان قرار گرفته بود و سرانجام جان خویش را تقدیم آیندگان کرد.

معاون حفاظت و امور اراضی سازمان جنگلها، مراتع وآبخیزداری کشور، یکی از سخنرانان این مراسم بود و ضمن برشمردن ویژگیهای مثبت طبیعت برای انسانها گفت: طبیعت وقتی بستر حیات است که خود سالم و شاداب باشد. وی درباره جانفشانی مرحوم نادری گفت: از طرف رئیس سازمان جنگلها و همکارانم در این سازمان درگذشت زنده یاد نادری را به کارکنان منابع طبیعی، خانواده ایشان و فرزندشان که از کارکنان منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد است، تسلیت می گویم.

مهندس منصور در ادامه مرحوم نادری را شهیدی دانست که در جهت منافع عمومی و خبر به مردم، جان خویش را از دست داد و سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور پیگیر پرونده ایشان است و یک پایگاه حفاظت منابع طبیعی در استان به نام ایشان نامگذاری خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: