« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
البرز محمدخانی عضو شورای اسلامی شهر لنده در نامه ای سرگشاده به استاندار و نماینده شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ،چرام و لنده از وجود مشکلات عدیده این شهرستان و بی توجهی مسولان گلایه و انتقاد خود را از روند تقسیم اعتبارات و عدم توجه به شهرستان لنده در عرصه‌های مختلف بهداشتی ،درمانی، اداری اعلام نموده اند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
عضو شورای شهر لنده در این نامه نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد  جناب آقای دکتر موسی خادمی 

نماینده محترم شهرستانهای چهارگانه در مجلس شورای اسلامی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید علی محمد بزرگواری

ضمن عرض سلام وخسته نباشید و آرزوی توفیق برای شما عزیزان جهت خدمت عادلانه  وهر چه بیشتر ،نظر شریف آن بزرگوان را به مطالب ذیل معطوف می دارم :

*باوجود اینکه منطقه لنده از قدمت تاریخی زیادی برخوردار بوده و مردم این شهرستان در زمینه های مختلف اعم از جبهه و جنگ  ایثار و شهادت،مناسبت های مختلف ملی ومذهبی ،در زمینه های علمی ،فرهنگی هنری به نسبت جمعیت در سطح استان زبانزد می باشد  اما از حیث اعتبارات و رسیدگی به این شهرستان به نظرمی رسد که متاسفانه مورد کم توجهی قرار گرقته است.

جناب آقای استاندار
نماینده محترم مجلس

باوجود پیگیرهای دلسوزانه امام جمعه محترم شهرستان ،فرماندار محترم و مسولین شهرستانی و علی رغم دیدارها ی مختلفی که شورای شهر وشهرستان در زمینه های مختلف راه،معادن ،بهداشت ودرمان ،برق،آب، کشاورزی ،فضاهای آموزشی ،استقلال ادارات (که با گذشت 3سال ازشهرستانی هنوزتعداد زیادی از ادارات استقلال پیدا نکرده اند ازجمله شبکه بهداشت که قول استقلال آن حداکثر تاشهریور ماه سال 94داده شده به عنوان تنها شهرستانی که بیمارستان برای آن تعریف نشده) و غیره باشما بزرگواران ودیگر مسولین استانی ضمن تشکر فراوان ازخدمات انجام شده  هر چند ناچیز  ،متاسفانه به صورت عملی پاسخ مناسبی دریافت نکرده ایم.

جناب آقای دکتر خادمی

حاج آقای بزرگواری

آیا زیبنده است درهفته دولت درحالیکه در شهرستانهای مشابه ما از جهت جمعیتی پروژه های چندمیلیاردی افتتاح و کلنگ زنی شود اما در شهرستان ما این اعتبار در حد یکصد میلیون تومان باشد؟!

همان طوریکه در سفر دهه فجر و افتتاحیه های آن موقع ،خدمت شما بزرگواران عرضه داشتیم که در واقع تنها پروژه افتتاحی دهه فجر این شهرستان که شاید بشود اسم آن را پروژه گذاشت فضای آموزشی بوده که مربوط به چندسال پیش می باشد با این تفاوت که خوشحالیم در هفته دولت اگر پروژه ای نداشته ایم ولی حداقل شاهد رنج سفر شما بزرگواران نبوده ایم!

(ضمن اینکه اینکه نسبت به تخصیص اعتبارات سایر شهرستانها نه تنها نگران نیستیم بلکه خوشحال می شویم که از این همه بیشتر وبیشترباشد اما به طریقی که این توجه  به شهرستان ما نیز بشود )

جناب اقای استاندار

نماینده محترم مجلس

چرا اعتبار ما از ماده 180نسبت به شهرستانهای مشابه ما ازجهت جمعیتی حدود یک سوم باشد؟!

چراوقتی اعتبارات عمرانی در سطح کشور در سال 94افزایش 16%ولی در استان ما به خاطر محرومیت آن خوشبختانه افزایش صدرصدی دارد ، در سطح استان ما انچنین سیاستی  اعمال نمی شود؟! و شهرستانهای کمتر برخوردار اگر به این نسبت تقسیم اعتبار نشوند حداقل در حد شهرستانهای مشابه از جهت جمعیتی ولی برخوردارتر تقسیم اعتبار گردند! که متاسفانه این چنین هم نیست.

ماکه هرچه سوال کردیم جواب نگرقتیم که شاخص و ملاکها چه هستند؟

شاید یکی از دلایل این کم توجهی ها،نبود نیروی انسانی از این شهرستان در جلسات شورای اداری و برنامه ریزی استان وعدم اطلاع آقایان ازمشکلات و ظرفیتهای این شهرستان باشد!!!

جناب آقای دکتر خادمی

حاج آقای بزرگواری

برای چندمین بارسوال میکنم

*آیا در حالیکه بعضی از روستاهای دیگرشهرستان ها دارای چند مدیرکل درسطح استان هستند سهم شهرستان لنده با این همه نیروی نخبه حتی یک مدیرکل نمی باشد؟!

جناب آقای استاندار

نماینده محترم مردم

آیا هنوز زمان آن نرسیده که وصل جاده پاتاوه به استان خوزستان از محور شهرستان های لنده و بهمئی تحت عنوان یک جاده اصلی و ملی تعریف گردد تا اینکه علاوه بر از بن بست خارج شدن شهرستان لنده به عنوان شهرستانی که حتی یک کیلومتر جاده اصلی ندارد و هم چنین ازبن بست خارج شدن شهرستان بهمئی باعث تسهیل عبور و مرور و کاهش مسافت های چشمگیر و سایر منافع آن نه تنها جهت شهرستان های چهارگانه بلکه استان ما واستانهای خوزستان ،فارس،اصفهان و سایر نقاط کشور  گردد؟


جناب آقای دکترخادمی

جناب حاج آقا بزرگواری

آیا میدانید که جوانان تحصلیکرده بیکار این مرز و بوم به گردشگری ومعادن متنوع این شهرستان دل بسته اند ازجمله فسفات قیام که از غنایی بالایی برخوردار است ومدیرکل محترم صنعت معدن و تجارت استان  قول دادند حداکثرتا شهریور امسال جهت بهره برداری شروع به کار گردد!!!

جناب اقای استنادار

نماینده محترم مجلس

آیا می دانید امیدی که اخیرا تحت عنوان ایجاد سد مارون 2 به قسمتی از شهرستان کهگیلویه و چرام داده شده ، نا امیدی است نه تنها برای مردم شهرستان لنده بلکه برای شهرستانهای بهمئی وبخش های چاروسا،سوق و منطقه دشمن زیاری؟

(یعنی انتقال آب از سرچشمه مارون به حوضه زهره که به نظر می رسد تهدیدی جدی باشد برای آینده مناطق حوضه مارون ضمن اینکه ما علاقه مندیم مشکل آن منطقه هم حل شود ولی از آب همان حوضه)

جناب اقایی دکترخادمی

حاج آقای بزرگواری

آیا و چراهای دیگر که درجلسات و دیدارهای مختلفی ،طی این یکی دوسال طرح گردید ولی متاسفانه بجایی نرسید؟!!

اکنون بنابر وظیفه به عنوان نماینده مردم بناچار برآن شدم تا از طریق رسانه ها انعکاس دهنده باشم تا شاید یادآوری باشد برای شما بزرگواران و هر کسی که بتواند دفاع کند از احقاق حقوق ما و این شهرستان متمدن اما مظلوم!!

ازجمله نماینده محترم ولی فقیه دراستان کهگیلویه وبویر احمد و نماینده محترم مردم در مجلس محترم خبرگان رهبری حضرت آیت االه ملک حسینی

به امید اینکه  که بزودی زنگ کاروان تدبیر و امید استانی در این شهرستان نواخته گردد و حداقل قسمتی از مشکلات این شهرستان مظلوم برطرف گرددو به تبع آن با سفر کاروان پر خیر و برکت  تدبیر و امید ملی(هیات دولت) مشکلات باقیمانده مرتفع گردد.

با آرزوی تو فیق بیش ازپیش ارادتمند

البرز محمدخانی

عضوکوچک شورای شهر وشهرستان لنده وشورای اسلامی استان کهگیلویه وبویر احمد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: