« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۲۶۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
اگر چه مردم ما خود بهترین قضاوت را خواهند داشت  و فرق حرفهای صادقانه و ..... را خوب می فهمند اما توجه به این نکته ما را به یاد ضرب المثل معروف دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ انداخت

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

یک عضو شورای اسلامی شهر لنده اخیرا در نامه ای سرگشاده که در اکثر رسانه های استانی و کشورای منعکس گردیده از وجود مشکلات عدیده در سطح شهرستان لنده و بی توجهی بعضی مسولان به شدت گلایه کرد.

البرز محمدخانی عضو شورای اسلامی شهر لنده در نامه ای سرگشاده به استاندار و نماینده شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی ،چرام و لنده از وجود مشکلات عدیده این شهرستان و بی توجهی مسولان گلایه و انتقاد خود را از روند تقسیم اعتبارات و عدم توجه به شهرستان لنده در عرصه‌های مختلف بهداشتی ،درمانی، اداری اعلام نموده اند.
(لطفا جهت رویت اظهارات وی اینجا را کلیک فرمائید)

بلافاصله عضو دیگر شورای اسلامی شهر لنده در مصاحبه ای با خبرنگار فارس اظهاراتی متفاوت داشته ..
غلام‌محمد مونه‌زاده گفت: با وجود همه مشکلات در شش ماهه نخست امسال پیگیری‌های مختلفی در خصوص توسعه زیرساخت‌ها و پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان انجام گرفته است.

مونه‌زاده خاطرنشان کرد: حمایت‌ها و تلاش و پیگیری‌ مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه و فرماندار در سطوح مختلف باعث شده موفقیت‌هایی به دست آید که در توسعه شهرستان نقش بسزایی خواهد داشت
(لطفا جهت رویت اظهارات وی اینجا را کلیک فرمائید)

گفتنی است این اظهارات متفاوت  در فاصله سه روز منتشر گردیده است که اگر چه مردم ما خود بهترین قضاوت را خواهند داشت و از چشم و گوش تیزبین و از آگاهی خوبی برخوردارند و همه چیز را به خوبی و در موقع لزوم رصد می کنند و فرق حرفهای صادقانه و ..... را خوب می فهمند اما توجه به این نکته ما را به یاد ضرب المثل معروف دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را؟ انداخت .

ما هیچ گونه قضاوتی نمی کنیم و قضاوت را به عهده خود خواننده می گذاریم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۹
از لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
در تکمیل سخنان آقای محمد خانی باید عرض کنم که امام جمعه لنده این هفته در نماز جمعه فرمودند:مسئولان استان و کشور باید ندای مظلومیت مردم را بشنوند و پاسخی در شأن آنها ارائه کنند؛ قطعاً اگر این اتفاق در سایر شهرستان‌های استان رخ می‌داد آنها بهتر پاسخ می‌دادند.
جواد از لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
در تایید سخنان اقای محمد خانی این جملات فرماندار را که در فارس منتشر گردیده عیننا نقل می کنم:
فارس در تاریخ 24شهریور 94 به نقل از فرماندار و بعد از تجمع اعتراض امیز مردم در جلوی فرمانداری گفت:مردم به موجب بالا بودن میزان محرومیت و پایین بودن اعتبارات، روز گذشته تجمع‌های اعتراض‌آمیزی داشتند و از وضعیت کنونی ابراز نگرانی کردند که انتظار می‌رود استاندار استان، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان توجه بیشتری به این شهرستان داشته باشند، چراکه لنده برای پیشرفت و توسعه نیازمند نگاه ویژه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد است.
مرادی از لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
2
صمیمانه بخاطر انتشار این مطلب از مدیر مسول سایت آوای رودکوف تقدیر و تشکر می کنم .
باید بعضی سخنان ناسنجیده و سیاسی به معرض نقد در آیند تا مردم مسولان را بهتر بشناسند.
.......
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
حقیقتا امام جمعه محترم و در وهله دوم فرماندار لنده این روزها موضعگیری خوبی و همگام با مردم در خصوص کمبودات و مشکلات مردم داشتند که از آنها تقدیر و تشکر می کنم.
حاتم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
مردم لنده طی چند روز گذشته در خصوص مشکلات شهر و تخصیص بودجه نابرابر و ناعادلانه ماده 180 نسبت به سایر شهرستانها تجمع اعتراض امیزی داشته اند و در جلوی دفتر امام جمعه و فرمانداری لنده جمع شدند و به نظر می رسد نامه سرگشاده اقای محمد خانی صادقانه و در راستای حرف مردم بوده و نباید اقای مونه زاده سریعا عکس العمل به خرج میداده و نامه ایشان ،اعتراضات مردم و اظهارات امام جمعه و فرماندار محترم را به نحوی خدشه دار می نمود.ایشان فرمودند !کارهایی در خصوص توسعه زیرساخت‌ها و پیشرفت و عمران و آبادانی شهرستان انجام گرفته است امام نگفتند کدام شهرستان و ایا شاخص هایی که در اظهارات اقای محمد خانی و امام جمعه امده دروغ است!!!!
فرهنگی لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
به نظر بنده زمان انتشار سخنان اقای مونه زاده و زمان مصاحبه ایشان مناسب نبود و گرنه هر کس در اظهار نظرات خود ازاد است
هوشمندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
هر کسی از ظن خود شد یار من ............من فکر میکنم کار باید برای رضای خدا باشد و بس.....
شهروند لنده ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
واقعا از مدیریت این پایگاه خبری بخاطر درج این مطلب و جلوگیری از دوز و دیپلماسی با حقوق مردم تشکر وافر دارم
اخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
افرین بر این خبر و این قلم
و تا کور شود هر ان که در او غش باشد....
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: