« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
انتقاد شديد نائب رئيس شوراي اسلامي شهر ليكك از حذف مديران بومي و افزايش  بكارگيري مديران غير بومي  در شهرستان بهمئی

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

« غلامعلي مويدي» كه روز  يكشنبه در حضور مديركل كميته امداد استان و جمعي از مردم شهرستان بهمئي از انتخاب و انتصاب مديران غير بومي انتقاد كرد اين روزها  به شدت از افراد بومي حمايت مي كند و از  خادمي استاندار و  رحماني فرماندار شهرستان بهمئي  درخواست نمود  تا از اين به بعد در پست هاي مديريتي از افرادي استفاده كنند كه متعلق به شهرستان بهمئي باشند.

« نائب رئيس شوراي اسلامي شهر ليكك » افزود : با توجه به سياست هاي دولت تدبير و اميد در خصوص انتصاب و بكارگيري نيروهاي بومي هر استان و شهرستان در همان منطقه متاسفانه شاهديم كه بعضي از مديران كل اقدام به انتصاب روساي ادارات از بین  نيروهاي غير بومي نموده اند كه با توجه به وجود نيروهاي متعهد ودلسوز در شهرستان بهمئي ،این رویه  خلاف سياستهاي دولت تدبر و اميد مي باشد.

« آقاي غلامعلي مويدي » همچنین   از استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خواست نمود تا مديران كل را ملزم به استفاده از نيروهاي بومي در هر شهرستان بنمایند.

گفتني است بيش از 22 اداره در شهرستان بهمئي توسط مديران غير بومي مديريت مي شود و در كمتر از يك ماه گذشته دو مدير غيربومي در راس اداره راه و شهرسازي و كميته امداد بهمئي قرار گرفتند.

 

خبر/مسلم مختاری

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: