« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد: اگر رسانه‌ها در استان پای کار باشند ما نیز با حداکثر توان خود از آن‌ها حمایت می‌کنیم

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
دکتر رضا دهبانی‌پور ظهر امروز در آیین اختتامیه نخستین جشنواره مطبوعات در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در گذشته تلاش‌های زیادی در استان از سوی مسئولان برای ارتقای جایگاه مطبوعات صورت گرفته بود، اظهار کرد: اما وظیفه ما این است که در ادامه کار اجازه رکود و سکون در این حوزه ندهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کار در مطبوعات باید رو به جلو باشد چرا که مطبوعات در استان ما رشد بسیار خوبی نسبت به کشور و سایر استان‌ها داشته‌اند.

این مسئول عنوان کرد: اگر رسانه‌ها در استان پای کار باشند ما نیز با حداکثر توان خود از آن‌ها حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که در استان به دنبال آن هستیم موضوع خانه مطبوعات است که اساسنامه آن به ثبت رسیده و از دو هفته دیگر خانه مطبوعات در استان راه‌اندازی می‌شود.

دهبانی‌پور در ادامه اظهارات خود به برخی حاشیه‌های روز خبرنگار در استان و سخنرانی‌های آن روز اشاره کرد و گفت: اگر تعداد سخنرانان ما زیاد شده بود هدفی از این کار داشتیم که همانا پاسخگویی مسئولان و نمایندگان به خبرنگاران و اهالی رسانه بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در روز خبرنگار به دنبال سیاسی‌کاری نبودیم بلکه هدف این بود که مسئولان و نمایندگان حرف شما اهالی رسانه را بشنوند.

وی به دیگر اقداماتی که در حوزه مطبوعات در استان انجام شده اشاره کرد و گفت: تعاونی روزنامه‌نگاران را تشکیل دادیم و برای اولین بار جشنواره رسانه‌ها را برگزار کردیم.

دهبانی‌پور از مشکلات مربوط به اعتبارات و کمبود آن‌ها در ارشاد استان سخن به میان آورد و افزود: حتی از جیب همکاران و خودمان برای انجام این کار کنار گذاشتیم اما اعتقاد داریم که با همه تنگناهایی که در این حوزه وجود دارد کارها را انجام دهیم.

 

 

منبع/فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: