« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۴۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
سردار شهید حاج حسین همدانی : این اواخر دلم هوای رفتن کرده بود خدا کند که موقع جان دادن خدای مهربان از من راضی باشد چرا که به رحمت او امیدوار هستم نه به عملکرد خودم

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

 در این وصیت نامه که روز دوشنبه در مراسم تشییع پیکر این شهید مقاومت توسط فرزند این شهید والا مقام 'وهب همدانی ' قرائت شد آمده است: خداوند نعمت فراوان بر ما ارزانی داشت و هزاران شکر که حیاتمان را در عصر خمینی(ره) قرار داد.

همه پدران و مادران ما در آرزوی این دوران بودند، ندیدند ما دیدیم دوران احیای اسلام عزیز و عزتمندی ملت های مقاومت، مجاهدت سپاه اسلام و عصر تحول، شکوه و عظمت جهان اسلام، عصر بیداری ملت ها، عصر زوال طاغوت، عصر فروپاشی قدرتهای استکباری و عصر برگشت به خویشتن را.

خداوند را هزاران شکر به خاطر این نعمت ها، نعمت زندگی در هشت سال دفاع مقدس در کنار کسانی که محبوب خدا بوده و مهمان خدا شدند، زندگی در کنار ملتی که خوش درخشیدند و در مقابل همه فشارهای سنگین و توطئه ها تسلیم نشدند و در آخر در بین ملتها مدل و نمونه شدند.

اینها پدران، مادران، فرزندان همسران شهیدان هستند، چه افتخاری بالاتر از این است که آزادگان ما، جانبازان ما و خانواده های مقاومشان سرو را شرمنده کردند و این آزادگان 10سال در اردوگاه های بعث صفحه زرینی در تاریخ ملت نگاشتند. جانبازان ما با تحمل درد حجت را بر ما تمام کردند که باید مقاومت را ادامه داد.

خدا را شکر به خاطر نعمت برخورداری از ولایت امیر المومنین(ع) مگر می توان از پس شکر این نعمت بزرگ برآییم، نعمت وجود ولایت فقیه و پیر جماران و جانشین ایشان علی زمانمان که ادامه دهنده راه پیر فرزانه انقلاب بوده و امروز کاروان انقلاب را با تدبیر از همه گردنه ها عبور می دهد، اما باید بیش از این شاکر باشیم باید شکر گزار باشیم نه زبانی بلکه عملی مانند شهدا که لبیک گفتند.

بنده حقیر، من حسین همدانی، شاگرد تنبل دفاع مقدس اعتراف می کنم که وظایف خود را به خوبی انجام نداده ام، گاهی این نفس سرکش به سراغم می آمد وسوسه می شدم در درونم نق می زدم و اعتراض می کردم اما همان لحظه توبه می کردم و از خداوند عفو و بخشش می خواستم و خدا نیز مرا می پذیرفت.

از رهبر و امام خودم آیت الله سید خامنه ای عذر خواهی می کنم که نتوانستم سرباز خوبی باشم عذر خواهی می کنم، کوتاهی مرا به لطف خود ببخشند و از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان همیشه شرمنده بودم که نمی توانستنم خدمتگزار خوبی باشم.

از همسرم تشکر می کنم که همیشه همسنگر و همراه من بوده و خداوند ان شاالله این عمل را ذخیره آخرت قرار دهد مثل گذشته بدهکار انقلاب و نظام باش، قانع باش در مقابل کمبود و کم مهری صبر داشته باش چرا که عشق به ولایت فقیه سعادت آخرت و دنیا را دارد.

فرزندانم را به حفظ ارزش های انقلاب و نظام مقدس جمهوری تاکید می کنم چرا که با رعایت این ارزش ها می توان نمونه شد، حجاب برتر برای شما واجب است و رضایت پدر پیر شما با رعایت ارزش هاست.
برای خواهران، برادرم و فرزندانشان آرزوی سعادتمندی دارم، دوستان خوبی دارم که به دوستی با آنها مفتخر هستم.

از همه آشنایان می خواهم که در صورت امکان برایم یک روز نماز و روزه به جا آورند و اگر ان شالله در عالم دیگر در کنار شما عزیزان باشم جبران می کنم، به هیچ کس بدهکار و طلبکار نیستم اما اگر کسی از من طلبکار بود پرداخت کنید شاید فراموش کرده باشم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
پدرام حقیقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
0
بارزترین قسمت وصیت نامه این شهید گرانقدر به نظر من در نوشته زیر است:

سفارش می‌کنم مثل گذشته بدهکار به انقلاب و نظام باشی نه طلبکار. قانع باش در مقابل کمبودها یا کم‎مهری‌ها صبر داشته باش و مراقب باش فضاسازان تو را ناسپاس نکنند

سفارش این شهید برای تک تک مردمان جهان قابل اجراست، کسانی که این مهم را اجرا نمایند هم در این دنیا و هم در آخرت خیر و برکت می بینند.
ما همگی باید بدانیم که ما به جامعه بدهکاریم، نه طلبکار. همچنین باید قانع باشیم و صبور، نباید اجازه دهیم تا جو سازان و فضا پروران ما را به ناسپاسی بکشانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: