« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
امام جمعه چاروسا:بعضی مسئولان به جای پیگیری مشکلات جوانان ، پیگیری جریان سیاسی خودشان هستند و شبانه روز برای حفظ صندلی خود تلاش می‌کنند/جوانان چاروسا در انتخابات پیش رو با انتخاب خودشان پایه های صندلی آنها را متزلزل کنند

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir 

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قلعه‌رئیسی به روز تربیت بدنی و ورزش اشاره کرد و گفت: باید انتقاد کنیم از بعضی مسئولان استانی که فقط حرف می زنند و وعده تو خالی می دهند که یکی از این مدیران مدیرکل ورزش و جوانان استان است که متاسفانه هیچ کدام از حرف هایش در بخش ما عملی نشد؛ یک نمایندگی در این بخش راه اندازی کرد که کاش افتتاح نمی‌کرد.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه متاسفم برای مسئولان منطقه ای که به جای پیگیری مسائل جوانان سرگرم موقعیت خودشان هستند اضافه کرد: این مسئولان به جای پیگیری مشکلات جوانان به دنبال پیگیری برای جریان سیاسی خودشان هستند و شبانه روزی تلاش برای حفظ صندلی خود می‌کنند.

وی از جوانان چاروسا خواست که در انتخابات پیشرو با انتخاب خودشان پایه های صندلی آنها را متزلزل کنند.

صلواتی گفت: حقیقتا این ظلم بزرگی در حق جوانان است که این همه چمن مصنوعی و ورزشگاه در گچساران افتتاح می‌شود اما به جای این که این مدیر کل بیشتر به مناطق محروم رسیدگی کند به شهرستان‌های پیشرفته و بیشتر توسعه یافته رسیدگی می‌کند.

خطیب جمعه قلعه رئیسی اذعان داشت: ۳۰ سال است جوانان چاروسا منتظر یک ورزشگاه هستند اما فقط وعده به آنها داده می‌شود.

وی با طرح این سوال که چرا مسئولان استان بین جوانان چاروسا و گچساران فرق می‌گذارند گفت: این تبعیض آشکار و ظلم در حق جوانان چاروسا است و این جوانان این ظلم را نمی‌بخشند.

صلواتی در پایان یادآور شد: امیدوارم استاندار دلسوز و محروم نواز با تدبیر و درایت خویش قفل ورزشگاه جوانان چاروسا را با کلید تدبیر و امید باز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: