« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌های اخیر بحثی به نام «بی‌حجابی یواشکی» در جامعه توسط دشمن در حال رواج پیدا کردن است

 

به گزارشپایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir                     

ظهر امروز نخستین همایش عفاف و حجاب فاطمی با شعار «یادگار مادرم زهرا (س)» با حضور مسئولان استانی در حوزه علمیه خواهران مرکز کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

ستار هدایت‌خواه در این همایش ضمن تسلیت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: زنان و دختران جامعه ما باید حضرت زهرا (س) را در همه زمینه‌های زندگی الگوی خود قرار دهند.

این فعال فرهنگی با اشاره به همزمان شدن این همایش با ایام محرم، گفت: باید از حضرت زینب (س) درس استقامت و ایستادگی گرفته و بتوانیم در مقابل طعنه‌ها و تهدیدهای دشمنان با سربلندی مقاومت کنیم.

وی عفاف و حجاب را یکی از موضوعات مهم و جدی در جامعه عنوان کرد و اظهار داشت: جهت احیای این امر مهم و بنیادی باید آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه، تشکل‌های مردمی، اوقاف، رسانه‌ها، اداره ارشاد، فضاهای مجازی و همه دستگاه‌ها دست به دست هم داده و با انجام کاری گروهی آن را در جامعه محقق کنند.

این فعال فرهنگی عفاف و حجاب را از موضوعات مورد توجه دشمنان بیان کرد و ادامه داد: دشمن با جدیت روی این موضوع کار کرده و هدف نهایی او از بین بردن عفاف و حیا در ایران است.

وی گفت: دشمن در همه زمینه‌ها به خصوص فرهنگی به صورت جبهه‌ای عمل کرده و همه شبکه‌های ماهواره‌ای آنها به صورت هماهنگ جهت ترویج بی‌حجابی در حال فعالیت هستند.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر بحثی به نام «بی‌حجابی یواشکی» در جامعه رواج پیدا کرده است، اذعان کرد: دشمن با تشویق افراد بدحجاب از آنها می‌خواهد عکس بدحجاب از خود بگیرند و در سایت‌ها به نمایش بگذارند.

هدایت‌خواه شبه‌افکنی در جامعه اسلامی را از دیگر برنامه‌های دشمنان عنوان و تصریح کرد: دشمن در بحث جمع کردن زنان بی‌حجاب در جامعه با شبهه‌افکنی میان مردم آن را نقض حقوق بشر عنوان کرده ولی ما به این موضوعات توجهی نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن در همه موارد به صورت جبهه‌ای و سازمان یافته عمل می‌کند، یادآور شد: اگر ما جبهه‌ای و به صورت گروهی کار نکنیم موفق نمی‌شویم.

این فعال فرهنگی خانواده را اولویت اول و موثر در عفاف و حجاب دانست و خاطرنشان کرد: خانواده با همه موضوعات، تربیت فرزند، همسرگزینی، اقتصاد و عفاف و حجاب ارتباط داشته که عفاف و حجاب مهم‌ترین موضوع است.

وی ایام محرم را فرصتی جهت ترویج عفاف و حجاب در جامعه عنوان و بیان کرد: باید از ظرفیت محرم جهت ترویج این امر مهم استفاده شود.

هدایت‌خواه با اشاره به این که جهت ترویج حجاب در جامعه به فرهنگ‌سازی نیاز داریم، افزود: باید با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) و زینب (س) و مطابق با فرهنگ عاشورا عمل کرده و به کارهایمان رنگ الهی بدهیم تا اثربخش باشند.

رونمایی از سایت «کیمیا» متعلق به هیئت سفیران نجابت، افتتاح نخستین خانه «بیت الزهرا (س)»، دسته‌بندی افراد در کارگروه طلاب و حوزه علمیه، هیئت‌ها و کانون مساجد، فرماندهان پایگاه بسیج و فرهنگیان و رابطین ادارات جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی عفاف و حجاب از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

 

منبع/فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: