« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹
دکتر رضا دهبانی پور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کهگیلویه وبویر احمد از محل احداث فرهنگسرا وآمفی تئاتر روباز شهرستان لنده  بازدید نموده است

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویر احمد به همراه شهردار و رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده  از محل احداث فرهنگسرا و آمفی تئاتر روباز این شهرستان بازدید نموده است.

 در این بازدید ، از محل زمین واگذار شده شهرداری به ارشاد اسلامی به منظور ساخت مجتمع فرهنگی و هنری و همچنین محل پیش بینی شده جهت  آمفی تئاتر روباز این شهرستان واقع در پارک مرکزی شهر لنده که به گفته شهردار لنده بزودی کار تعمیراتی آن آغاز و در اختیار اداره ارشاد قرار می گیرد بازدید بعمل آمده است.

دکتر رضا دهبانی پور در این بازدید ضمن اظهار رضایت وخرسندی از اجرای برنامه های فرهنگی وهنری در این شهرستان از حمایتهای شهردار جوان و شورای اسلامی در خصوص اهداء این دو زمین فوق و همکاری در ساخت سالن آمفی تئاتر روباز شهرستان تقدیر وتشکر نموده واظهار امیدواری نمود که بزودی ساخت مجتمع فرهنگی وهنری این شهرستان که از نیازهای ضروری می باشد در دستور کار اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قرار گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: