« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
واکنش مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص قطع درختان منطقه کوه حاتم/فقط 10اصله درخت بلوط قطع شد

 پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص قطع درختان منطقه کوه حاتم در شهرستان بهمئی که در بعضی از رسانه های استان منتشر و تعداد آنها را 2000 اصله قلمداد نموده اند اظهار داشت: تعداد 10 اصله درخت در این منطقه قطع شده که تعدادی از آنها به صورت کامل و بعضی به صورت سرشاخه و تعدادی خشک و آسیب دیده بودند.

مهندس عزت الله بهشتی فرد اعلام کرد: مامورین حفاظت منابع طبیعی از منطقه بازدید کردند و در حین گشت زنی متخلفین را در حین ارتکاب شناسایی کردند که به خاطر تهیه زغال این درختان را قطع کرده بودند. به گفته بهشتی فرد پرونده متخلفین به مراجع قضایی ارجاع داده شده است و طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی در رابطه با متخلفین گفت: آنها چند نفر بودند که دارای دوربین و اسلحه شکاری بوده و یکی از آنها مامورین منابع طبیعی را تهدید کرده که فیلم آن موجود است.

مهدی نصیری افزود: تعداد 8 کیسه زغال و تعدادی کوره تهیه زغال در محل حادثه کشف شد که به خاطر صعب العبور بودن منطقه امکان حمل کیسه ها وجود نداشت و در همان محل امحاء شدند.  نصیری گفت: مستندات این تخلف کاملا موجوداست و تعداد دختان قطع شده 10 اصله بوده است. وی افزود: نقشه محل مورد نظر ترسیم شده و به اداره کل منابع طبیعی استان ارسال شده است.

گفتنی است بخش اعظمی از کوه حاتم جزء شهرستان لنده می باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: