« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۳
اگر در جریان دادگاه بابک زنجانی چند تن از مسؤلین دیگر هم که به نوعی در روند فعالیت‌های زنجانی دخیل بوده‌اند به عنوان متهمین پرونده در دادگاه حضور می‌یافتند دیگر شاهد دفاعیات بی پروایانه زنجانی نبودیم

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ماهیت دفاعیات بابک زنجانی در جریان دادگاهش گفت: من بارها گفته‌ام که بابک زنجانی یک پدیده فردی نیست و پدیده یک جریان هماهنگ شده است.

وی با بیان اینکه بی‌پروایی در دفاعیات زنجانی به دلیل معطوف شدن این پرونده به وی است متذکر شد: متأسفانه زمانی که به پرونده زنجانی به طور فردی پرداخته می‌شود این متهم بی پروایی در دفاعیات خود خواهد داشت، چراکه این غیرممکن است فردی بتواند در کشور بدین نحو فعالیت کرده و کسانی از او حمایت نکرده باشند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه تأکید کرد: معتقدم افرادی که از بابک زنجانی پشتیبانی می‌کردند هنوز پشت وی را خالی نکرده‌اند پشت زنجانی هنوز به افرادی گرم است.

وی افزود: اگر در جریان دادگاه بابک زنجانی چند تن از مسؤلین دیگر هم که به نوعی در روند فعالیت‌های زنجانی دخیل بوده‌اند به عنوان متهمین پرونده در دادگاه حضور می‌یافتند دیگر شاهد دفاعیات بی پروایانه زنجانی نبودیم چراکه بالاخره بابک زنجانی با 4 امضا، بابک زنجانی شد.

تاجگردون در ادامه تصریح کرد: این جای سؤال دارد که چرا فقط روی عاملین پرونده زنجانی تمرکز شده و از آمرین این جریان حرفی نیست؛ باید مشخص شود که آمرین جریان زنجانی در حال حاضر کجا هستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان با بیان اینکه پرداخت بدهی نمی‌تواند عامل بسته شدن پرونده زنجانی شود خاطرنشان کرد: پرداخت بدهی تنها می‌تواند مشکل بدهی زنجانی را حل کند و این مسئله نمی‌تواند سرپوشی بر مفاسد اقتصادی وی بگذارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: